خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت شهید روحانی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدامین کریمیان، دانش‌پژوه موسسه آموزشی امام خمینی(ره) با حضور خانواده شهید در موسسه آموزشی امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۷۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰
مراسم بزرگداشت شهید روحانی، محمدامین کریمیان در قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم بزرگداشت شهید روحانی، حجت الاسلام و المسلمین محمدامین کریمیان با حضور دانش پژوهان موسسه آموزشی امام خمینی (ره) و خانواده این شهید بزرگوار در موسسه آموزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.
 
در این مراسم، حاج حسن برخورداری به مداحی پرداخت و پس از آن آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، استاد برجسته حوزه علمیه قم به سخنرانی پرداخت.
 
شهید روحانی حجت الاسلام و المسلمین کریمیان متولد 1373 از استان مازندران از دانش پژوهان موسسه آموزشی امام خمینی (ره) بود که در تاریخ 27 خرداد سال جاری مصادف با ماه مبارک رمضان در حلب سوریه به شهادت رسید.
 
این شهد والامقام در سن 22 سالگی در منطقه حلب سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و تبلیغ دین مبین اسلام به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 
شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام و المسلمین محمدامین کریمیان در بخشی از وصیت‌نامه خود خطاب به مردم ایران می‌گوید: «من از این دنیا با همه زیبایی‌هایش می‌روم و همه آرزوهایم را رها می‌کنم اما به ولایت و حقانیت علی ابن ابی طالب (ع) و خداوندی خدا یقه‌تان را می‌گیرم اگر خامنه‌ای را تنها بگذارید، خواهش آخر من این است که سلام مرا به امام خامنه‌ای برسانید و بگویید اگر دوباره زنده شوم از تکه تکه شدن در راه تو ابایی ندارم».
 
لازم به ذکر است که پیکر این شهید مدافع حرم به دست نیروهای تکفیری افتاده است و هنوز به میهن اسلامی ما بازنگشته است.
ارسال نظرات