پیام تبریک امام جمعه شهرستان عسلویه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

امام جمعه عسلویه در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۷۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه استان بوشهر،در این پیام آمده است؛ دفاع مقدس ، ادامه دهنده همان راهی بود که حسین بن علی (ع) در کربلا آغاز نمود تا ریشه ی ظلم و جور ، بی عدالتی و بی کفایتی  و شر و منکر را بخشکاند و  با خون خویش درخت اسلام را آبیاری کرد تا پرچم عدالت و معروف را برافرازد .

 این پیام می افزاید؛ ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس با خون های جوانان و پیران ، زنان و مردان  خود دوباره در برابر استکبار و یزیدی های زمانه خود قد علم کردند تا مبادا نظام مقدس جمهوری اسلامی ، این شجره ی طیبه که با رهنمودهای حکیمانه پیر خمین و فرزند حسین (ع) کاشته شده ، خشکیده شود .

در این پیام آورده شده؛ امروز ما در جهان اسلام  به پشتوانه همین ایثار و‌ رشادت ها است که در عرصه های مختلف سیاسی ، علمی ، ورزشی و غیره حضور می یابیم و این در حالی است که دیروز خون ها برای نظام ریخته شد و امروز باید قدردان آن خون ها را بدانیم .

در این پیام ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری می افزاید؛ به فرموده مقام معظم رهبری جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت ، اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه انقلابی شد .


ارسال نظرات