خبرهای داغ:
امام جمعه باغشهر اسلامیه گفت : امروز حجت برای همه تمام است چون همه خوب می‌فهمند که می‌توان با دست خالی بر دشمن چیره شد. پیام یادواره شهدا برای همه جوانان، نوجوانان و خواهران این است که در مقابل ظلم و ظالم باید ایستادگی کرد.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۷۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین علی زمانی در یادواره سردار شهید غلامرضا مزدستان در باغشهر اسلامیه، اظهار داشت: پیام شهدا همان پیام حسین بن علی(ع) است و آن عزت و عزت‌مداری است.

وی افزود: نخستین برگزار کننده یادواره شهدا ، امام سجاد(ع) بود که یک تنه در مقابل یزید و یزیدیان ایستاد و از شهدا و شهادت برای مردم صحبت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین زمانی گفت : اگر ما پیرو حسین بن علی(ع) هستیم  و بنای احیای اسلام ناب محمدی را داریم نمی‌توانیم با  آمریکا که خوی استعمارگری دارد بیعت کنیم.

امام جمعه باغشهر اسلامیه تصریح کرد: امروز داعش را به راه انداختند تا اسلام را وارونه و همانطور که می‌خواهند به مردم نشان دهند. 

وی افزود: امروز حجت برای همه تمام است چون همه خوب می‌فهمند که می‌توان با دست خالی بر دشمن چیره شد. پیام  یادواره شهدا برای همه جوانان ،  نوجوانان و خواهران این است که در مقابل ظلم و ظالم باید ایستادگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی یادآور شد: با شهید پیمان می‌بندیم که گناه نکنیم، ذلت نپذیریم و با پشتکار در تمامی زمینه‌ها راه شهدا را ادامه دهیم.

گفتنی است در این مراسم لوح یادبودی از طرف ستاد یادواره به پدر سردار شهید غلامرضا مزدستان اهدا شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها