خبرهای داغ:
آمادگی دفاعی درهر زمان لازم و ضروری است و اگر بخواهیم استقلال به معنای واقعی داشته باشیم باید با نگاه به درون و اقدام عملی در راستای اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم وگرنه سخن از استقلال، دفاع و مبارزه سياسى - اقتصادى‏ با دشمنان شعارى بيش نخواهد بود.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۵۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ما شاء اله محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس روباه مکار انگلیس را عامل تفرقه بین کشورهای اسلامی دانست و گفت : انگلیس همواره در سالهای گذشته از سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن استفاده کرده و اجازه نداده بین کشورهای اسلامی اتحاد و وحدت برقرار شود .

 محمودی گفت : جاسوس های غربی اعتراف کرده اند که نقش اسرائیل در منطقه برای تفرقه بین کشورهای اسلامی است و از ابتدا تقسیم امپراتوری بزرگ اسلامی و تقسیم آن به 21 کشور عربی در همین راستا بوده است و هرگز اجازه نداده اند همین کشورهای عربی همه با هم متحد باشند .

وی حکام کشورهای عربی را اغلب دست نشانده ها و مزدور کشورهای غربی وآمریکا و انگلیس ذکر کرد و گفت : برای اینکه اتحادی بین کشورهای اسلامی بوجود نیاید رژیم غاصب اسرائیل را در منطقه پایه ریزی کرده اند .

محمودی بربصیرت افزایی نیروهای بسیج تأکید کرد وگفت: آمادگی دفاعی درهر زمان لازم و ضروری است و اگر بخواهیم استقلال به معنای واقعی داشته باشیم باید با نگاه به درون واقدام عملی درراستای اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم وگرنه سخن از استقلال ، دفاع و مبارزه سياسى - اقتصادى‏ با دشمنان شعارى بيش نخواهد بود.

بصیرت و تقویت بنیه های اعتقادی جوانان راه مقابله با هجمه های فرهنگی

در ابتدای این مراسم امام جمعه شهرستان  فردوس طی سخنانی عنوان کرد: هرگاه سرزمین ، ناموس ، مال و جان و از همه مهمتر باورها و ارزشهای دینی و اعتقادی مسلمانان مورد هجمه دشمن واقع شود بر تک تک مسلمانان واجب و لازم است که به دفاع برخیزند و تا دفع کامل فتنه ی دشمن از پای ننشینند.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی  افزود : دشمنان علاوه بر هجمه نظامی گاهی ممکن است در میدان های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی نیز به مسلمانان تعرض کنند که دراین صورت هم باید به مقابله ی با دشمن برخاست .  البته راه این مبارزه متفاوت است و باید با تلاش و کوشش و کسب مدارج علمی و رهایی از وابستگی  و خودکفایی به مبارزه با دشمن برخاست.

 وی در ادامه تاکید کرد: در بخش فرهنگی نیز دشمن تلاش میکند که با ترویج فساد وفحشا ومنکرات  هویت اسلامی جوانان ما را بگیرد که راهکار دفاعی درمقابله با هجمه فرهنگی دشمن ،بصیرت افزایی و تقویت بنیه های اعتقادی جوانان است .

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها