پیکر پاک شهید حسینعلی محمدی فردا پس از اقامه نماز جمعه در سمنان تشییع و در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) این شهر به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۳۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، با اعلام خبر شهادت حسینعلی محمدی از مدافعین حرم تیپ فاطمیون اظهار کرد: آئین وداع با این شهید افغان امشب (پنجشنبه) پس از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می شود.

مهدی دیابی در خصوص مراسم تشییع و تدفین این شهید مدافع حرم نیز گفت: پیکر پاک شهید حسینعلی محمدی فردا پس از اقامه نماز جمعه در سمنان تشییع و در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیکر این شهید مدافع حرم پس از برگزاری نماز جمعه تا میدان استاندارد و سپس از ابتدای خیابان آستانه به سمت گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) تشییع می شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: مجلس تذکری نیز جمعه 2 مهر پس از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) برگزار خواهد شد.

دیابی افزود: مراسم سوم و هفتم شهید حسینعلی محمدی در روز دوشنبه 5 مهر از ساعت 16 تا 17:30 در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان منعقد خواهد بود.

شهید حسینعلی محمدی از رزمندگان افغان تیپ فاطمیون بود که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به دست نیروهای تکفیری صهیونیستی در حومه حلب سوریه به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها