خبرهای داغ:
در اولین سالگرد فاجعه منا

برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای منا استان سمنان در شاهرود+عکس

در اولین سالگرد رخداد مصیبت بار منا کنگره بزرگداشت هفته شهید مسجد الحرام و منا در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۱۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در اولین سالگرد رخداد فاجعه مصیبت بار منا کنگره بزرگداشت هفت شهید مکه و منای استان سمنان به میزبانی شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که آحاد مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران و معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، رئیس اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران،سرپرست سازمان حج و زیارت استان،معاون استاندار و فرماندار شاهرود،ائمه جمعه شاهرود و رودیان ،فرماندهان نظامی و انتظامی و سپاه شهرستان و مسئولین ادارات مختلف شهرستان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام جوانشیر آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت و در ادامه گروه همخوانی و مدیحه سرایی خاتم الانبیا(ص) به اجرای برنامه پرداخت و کلیپی از شهدای منا پخش شد و حجت الاسلام فریدون رئیس اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران خیرمقدم به همه شرکت کنندگان و مسئولین گفتند.

مدیحه سرایی توسط مداح اهل بیت ریاحی و پخش مستندی از شهدای منای و مکه استان سمنان از دیگر برنامه های این مراسم بود

رونمایی از تمر یادبود هفت شهید منا و مکه استان سمنان با حضور قاضی عسگر نماینده مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت از دیگر برنامه های این کنگره استانی بود.

خاطر نشان می شود این مراسم در یادبود هفت شهید فاجعه مکه و منا شهیدان علیرضا عامری،فاطمه دامغانی،کبری بیگم میرغفوری،مجید یونسیان، سیدحمیدرضا حسینی و حجت الاسلام نصرت الله واحدی برگزار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها