خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید قهاری از برگزاری اردوهای جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید قهاری همدان در روستای محروم مهبار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۰۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
کمال ترکمان‌سعید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی اظهار داشت: این اردوها در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به قشر نیازمند جامعه و رفع مشکلات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید قهاری افزود: این اردوهای جهادی به مدت 10 روز در قالب دو گروه جهادی به اسم «ولایت» و «کمیل» در روستای محروم مهبار برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید قهاری با بیان اینکه خودسازی هدف مشترک جهادگران در اردوهای جهادی است، خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، این حرکت‌ها بیش از آنکه خیری به محرومان این مناطق برساند، بهره­‌ای معنوی را نصیب جهادگران می‌­کند.

وی اظهار کرد: گروه‌های جهادی «ولایت» و «کمیل» در این اردوی 10 روزه در روستای محروم مهبار یک واحد خانه بهداشت، سرویس بهداشتی مسجد صاحب الزمان (عج) را احداث و همچنین مسجد روستا را مرمت کردند.

ترکمان‌سعید خاطرنشان کرد: این گروه‌های جهادی علاوه بر خدمات عمرانی به محرومان، خدمات فرهنگی و آموزشی نیز به دانش‌آموزان و مردم نوعدوست این روستا ارائه کردند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات