خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه عاشورا در همایش رزمندگان دفاع مقدس آذرشهر با بیان اینکه دفاع مقدس ادامه دهنده واقعه عاشورا بود گفت: دفاع مقدس تحقق شعار هیهات من الذله بود.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۸۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسگر کریمیان با اشاره به توطئه های دشمنان از آغاز انقلاب تاکنون، بیان داشت: دشمن، از آغاز انقلاب با انواع ترفندها و نقشه ها تلاش داشت قطار انقلاب را متوقف کند تا خود بتواند نفسی تازه کند.

وی با بیان اینکه به برکت آمادگی کامل نیروهای مسلح و شبکه اطلاعات مردمی قوی، مشکل امنیتی نداریم، افزود: امروز مهم ترین تهدیدها برای کشور نفوذ فرهنگی، سیاسی و حاکمیتی است.

کریمیان با اشاره به اینکه در اسلام برای یاری و هم دردی با هم دینان خود مرزی وجود ندارد تصریح کرد: حضور رزمندگان ما در جبهه مبارزه با گروه های خونخوار تکفیری امری عاقلانه و عالمانه و دین مدار است چراکه هدف تروریست ها و حامیانشان نابودی اسلام ناب است.

فرمانده سپاه عاشورا هدف اصلی از ایجاد داعش را نابودی ایران دانسته و افزود: هدف اصلی از ایجاد گروه های تکفیری ایجاد مانعی در مقابل انقلاب اسلامی ایران است

کریمیان حضور جوانان نسل جدید در دفاع از حرم اهل بیت را حاکی از آن دانست که راه امام خمینی(ره) هنوز ادامه دارد و اظهار داشت: برای دفاع از انقلاب اسلامی در کنار حسین زمان ایستاده ایم و اگر دشمن غلطی بکند محکم تر از دفاع مقدس پاسخ خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه بعد از شکست دشمن در فتنه سال 88 نبرد دیگری به نام نبرد شناختی و هوشمند شکل گرفت، تصریح کرد: مستکبرین در حال حاضر راه توقف انقلاب را در تشدید تحریم های اقتصادی و استفاده از ابزار های دیپلماتیک می دانند

کریمیان با بیان اینکه دشمن می داند که حمله نظامی به ایران کاری احمقانه و شکست خورده است افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از نبرد شناختی و هوشمند در صدد ایجاد انشقاق و تفرقه در جامعه هستند که به برکت ولایت فقیه کاری از پیش نبرده اند.

ارسال نظرات