خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص):

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روستای درمیان برگزار شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص) شهر اسدیه گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روستای درمیان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۸۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

 دلاکه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار کرد: این همایش پیاده روی به مناسبت هفته دفاع مقدس روز جمعه 2 مهر در روستای درمیان از ساعت 7 صبح آغاز شد.

 
وی یادآور شد: علاقه مندان به حضور در این همایش می توانند برگه های ثبت نام که مربوط به قرعه کشی جوایز می باشد را از ابتدای ورودی تهیه و در خط پایان به صندوق های تعبیه شده بیندازند تا در قرعه کشی شرکت داده شوند.


دلاکه همچنین با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم روستای درمیان از چنین برنامه هایی گفت: بدون شک نشاط و شادابی که چنین برنامه هایی به انسان می بخشد بسیار لذت بخش است به خصوص اینکه افراد با خانواده خود در آن حضور پیدا می کنند.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص)تصریح کرد: در این همایش پیاده روی خانوادگی جوایز و هدایایی در نظر گرفته و در پایان به قید قرعه به حاضران اهدا  شد.

 

وی یاداور شد : ارتقاء شاخص سلامت جسمی و روحی شهروندان از طریق شرکت در فعالیت های ورزشی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بهینه سازی اوقات فراغت از دیگر اهداف این همایش است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار