خبرهای داغ:
فرماندار درمیان:

تلاش بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی ضامن امنیت در مناطق مرزی است

فرماندار درمیان خدمت‌رسانی در مرزها را یک نعمت خدادادی دانست و گفت: شهرستان درمیان یکی از امن ترین مرزهای کشور را دارد که این امر به دليل تلاش بسيجيان و نيروهاي نظامي و انتظامي اين شهرستان است.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۷۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد بشیری زاده فرماندار درمیان در مراسم رژه یگان نیروهای مسلح شهرستان مرزی درمیان به مناسبت 31شهریور، آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ملت ایران ملتی مقاوم، بصیر و حامی ولایت هستند و در تمام عرصه های سخت حضور دارند و نیروهای مسلح نیز همیشه در خدمت نظام و انقلاب بوده اند.

 

وی خدمت‌رسانی در مرزها را یک نعمت خدادادی دانست و تصریح کرد: شهرستان درمیان یکی از امن ترین مرزهای کشور را دارد که این امر به دليل تلاش بسيجيان و نيروهاي نظامي و انتظامي اين شهرستان است.

 

بشیری زاده از بسیج به عنوان پیشرو و تضمین‌كننده اقتدار و آینده نظام اسلامی نام برد و افزود: نهادینه شدن تفکر بسیج دوای درد و برطرف کننده مشکلات کنونی جهان است .

 

وي با بيان اينكه توطئه گري هاي گوناگون دشمن هرگز نمي تواند مردم ما را از ادامه راه انقلاب اسلامي باز دارد، افزود: ملت با توكل و ايمان به خدا از ايران اسلامي خود دفاع مي كنند و همواره حامي و پشتيبان ولايت فقيه هستند.

 

این مسئول گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهدا است و باید فرهنگی دفاع مقدس را برای جوانان تبیین کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها