خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

استکبار جهانی می‌خواهد با اعمال فشار اقتصادی کشور را به قبل از انقلاب بازگرداند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: استکبار جهانی قصد دارد با اعمال فشار اقتصادی شرایط بازگشت کشور به قبل از انقلاب را فراهم کند.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۵۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه، غلامرضا سلیمانی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای شهر درچه اظهار کرد: مقابله و مسدود کردن راهکارها و برنامه‌های موذیانه نفوذ دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی، جهاد اکبر محسوب می‌شود.

وی افزود: شناخت توطئه‌های دشمن در بخش‌های مهم ارکان نظام، مسائل اجتماعی و فرهنگی و تخریب نسل جوان کشور نیاز به هوشیاری و دقت زیادی نسبت به گذشته دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن با صرف هزینه‌های اندک اهداف بلندی که با حمله نظامی آن را دنبال می‌کرد به دست آورد، تصریح کرد: استکبار جهانی قصد دارد با استفاده از راهکار تزویر و تکیه به مذاکرات دپیلماسی در درون نظام نفوذ پیدا کند.

سلیمانی بیان داشت: باید مراقب بود دست چدنی استکبار جهانی با دستکش مخملی مذاکرات عامل نفوذ در درون نظام نشود.

وی ادامه داد: امروز مبارزه و جهاد رزمندگان و شهدای مدافع حرم با هدف مقاومت جهاد اصغر و نه گفتن و اطاعت نکردن از دشمن برای ما جهاد اکبر محسوب می‌شود.

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی قصد دارد با اعمال فشار اقتصادی شرایط بازگشت کشور به قبل از انقلاب فراهم کند.

وی ادامه داد: تجربه تاریخی نشان داده استکبار جهانی می‌خواهد حقیقت حکومت علوی در واقعه غدیر را به حکومت اشرافی‌گری تبدیل کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان تصریح کرد: هر کجا به مختصات حکومت علوی و دینی همچون دوران دفاع مقدس توجه کردیم، موفق بوده‌ایم ولی در هر کجا موفقیت اقتصادی نداریم جایی است که از کشورهای غربی تقلید کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی موفقیت‌های زیادی در بخش اقتصادی داشته است، گفت: کاهش موفقیت‌های اقتصادی به دلیل عدم توجه و عمل کردن به مدل‌های اقتصادی و بانکداری غربی بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان ادامه داد: مرغوبیت کالاهای ایرانی از انواع خارجی به اثبات رسیده است ولی متأسفانه کالاهای ایرانی با نام کالاهای خارجی و غربی در بازارهای کشور ما توزیع می‌شود.

سلیمانی بیان داشت: امروز استمرار راه شهدا عدم اطاعت از دشمن در بخش اقتصاد غربی و تقویت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره و یادواره شهدا اظهار کرد: اگر مردم و مسؤولان برای زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا کنگره برگزار می‌کنند به این معناست که بتوانیم با تکیه‌ بر فرهنگ غدیر و مذهب تشیع توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان افزود: اگر امروز شهر درچه به‌ عنوان شهر شاهد کشور مشهور شده به دلیل این است که جوانان این شهر عمق ولایت مداری تبعیت از امام راحل را درک کرده‌اند و به دستور امام راحل و ولی فقیه زمان خود، وارد عرصه دفاع از کشور شدند.

سلیمانی با اشاره به اینکه حضور مردم در میدان نبرد پیشروی دشمن را متوقف کرد و نقشه صدام برای فتح تهران در یک هفته شکست خورد، بیان داشت: در دوران دفاع مقدس مکتب جدید در سایه مکتب عاشورا و واقعه کربلا شکل گرفت.

وی تشکیل تیپ‌های سپاه پاسداران در زمان انقلاب و بعد از عملیات حصر آبادان را در سایه و نام واقعه کربلا دانست و تصریح کرد: تیپ امام حسین(ع )، تیپ عاشورا و تیپ کربلا موفق شدند شکست سختی به دشمن وارد کنند، تشکیل این تیپ‌ها با الگو گیری و بازسازی واقعه کربلا انجام شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با بیان اینکه رزمندگان استان اصفهان و به‌ ویژه رزمندگان شهرستان خمینی‌شهر نقشه بسیار پر رنگ و اثرگذاری در دوران دفاع مقدس داشتند، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس مدیریت ولایت‌فقیه مورد محک جهانیان قرار گرفت.

سلیمانی افزود: جمهوری اسلامی موفق شد با مدیریت ولایت‌فقیه تهدیدات دوران مقدس را به یک فرصت تبدیل کند و کلیه موفقیت‌های امروز ما ریشه در گنجینه دوران دفاع مقدس دارد.

وی باور ما می‌توانیم را محصول دوران دفاع مقدس دانست و گفت: استقلال واقعی کشور در دوران دفاع مقدس به وجود آمد و در این دوران بود که انقلاب اسلامی به دنیا صادر شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با بیان اینکه رزمندگان در جنگ تحمیلی ابهت ابرقدرت‌های جهانی را شکستند، تصریح کرد: شکست شوروی توسط مجاهدان افغان حاصل الگوبرداری از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و مکتب علوی بود.

سلیمانی در ادامه بیان داشت: حزب الله لبنان، رزمندگان غزه و حماس از درون دوران دفاع مقدس ایران شکل گرفتند و رشد پیدا کردند؛ امروز نیز رزمندگان عراق، سوریه، یمن با الگوبرداری از فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل گروه‌های تکفیری ایستادگی می‌کنند و شکل گرفتند.

وی تصریح کرد: امروز دنیا و جهان اسلام با عمل کردن به فرهنگ ایثار و شهادت خود را از سلطه اسرائیل و استکبار جهانی خارج و رها می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با تأکید بر اینکه دوران دفاع مقدس برای ما دوران جهاد اصغر محسوب می‌شد، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری شرایط امروز کشور ما شرایط جهاد اکبر و مقابله به نفوذ است و تداوم راه شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا با نه گفتن به دشمن عملی می‌شود.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم از چهار کتاب منتشر شده توسط کنگره شهدا شهرستان خمینی شهر با موضوعات دوران مقدس و زندگی نامه دو تن از شهدای مدافع حرم شهر درچه توسط فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) و مسؤولان شهرستان خمینی شهر و شهر درچه رونمایی شد.

در این مراسم از نویسندگان کتابهای هجرت تا بهشت یک و دو، زندگی نامه شهیدان مدافع حرم سید سجاد حسینی و سید یحیی براتی و کتاب دائی جون زندگی شهید ابراهیم براتی احمد آبادی و کتاب سید بلبلی خاطرات یادگار شهدای غواص تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار