فرمانده سپاه استان البرز:

ایران بزرگترین قدرت موشکی منطقه است/قدرت موشکی ایران یکی از عوامل مهم ترس دشمن است

سردار علی استاد حسینی گفت: افرادی که میگویند بودجه نظامی را باید صرف کار های دیگر کرد آگاه باشند که امروز باید قدرتمند باشیم و آنچه امروز به دشمن جرات نمیدهد که به کشورمان حمله کند توان نظامی و قدرت بازدارندگی ما است و گرنه با لبخند شر دشمن از سر کشور برداشته نمیشود.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۴۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)استان البرز در یادواره شهدای امام زاده حسن(ع)، هشت سال دفاع مقدس را یکی از بزرگترین افتخارات انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: مردم عصر پیامبر(ص) که در حادثه غدیر حضور داشتند، قدر دان نعمت ولایت نبودند و حضرت علی (ع) را تنها گذاشتند، اما ملت ایران پس از 1400 سال با دم مسیحایی امام خمینی(ره) اسلام ناب شیعی را از مهجوریت خارج کرد و حاکمیت انقلابی و اسلامی را عینیت بخشیدند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که "مردم زمان ما از مردم زمان رسول خدا(ص) بهتر هستند" گفت: مردم غیور ایران به امام خمینی (ره) لبیک گفتند، ایثار کردند، و خون دادند تا انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

فرمانده سپاه استان البرز علت پیروزی مردم شهید پرور ایران را گفتمان امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: شاخصه های خدا محوری، ظلم ستیزی و دفاع از مظلومین از علل مسلم پیروزی بر دشمن در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

سردار علی استاد حسینی خدا محوری و خدا مداری را به عنوان مبدا اصلی پیروزی بر علیه دشمن دانست و بیان کرد: رزمندگان ما در جنگ تحمیلی با توکل به خداوند وارد صحنه شدند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده و از نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: افرادی که از دشمن هراس دارند و توکل به خدا ندارند و تصور میکنند برای دو روز زنده ماندن و شکم خود را سیر کردن باید کدخدا را ملاقات کنند، در صورتی که کد خدای ما خداوند است نه رژیم سلطه گر آمریکا که جرثومنه فساد است، دشمن میخواهد ریشه ملت ایران را بخشکاند و اگر زمانی توکل به خدا نداشته باشیم، مجبوریم تن به سازش و ذلت بدهیم و زیر قرار دادهای ننگینی را امضا کنیم، که این ها نتایج عدم توکل به خداوند است.

فرمانده سپاه استان البرز ظلم ستیزی و ایستادگی در مقابل استکبار را از شاخصه های خط امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: زمانی که جنگ بر ما تحمیل شد، رزمندگان این مرز و بوم در خرمشهر با کمترین سلاح و امکانات جنگیدند، و باایستادگی توانستند دشمن را پشت دروازه های شهر نگه دارند.

وی افزود: از برکت دفاع مقدس امروز ما بزرگترین قدرت موشکی خاور میانه هستیم و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند "آمریکا را زیر پای خود له میکنیم و نیاز به ارتباط با او نداریم و هیچ سازشی با او نداریم و مذاکره نخواهیم کرد."

سردار علی استاد حسینی با بیان اینکه ملت ایران مطیع امر رهبری است گفت: افرادی که داعیه مذاکره با شیطان بزرگ را دارند به فرموده رهبر معظم انقلاب بدانند "که هیچ نفعی در مذاکره نیست" و این خیانت را به نام خودشان در تاریخ ثبت نکنند ، افراد زیادی را از اوایل انقلاب تا به امروز پشت سر گذاشته ایم، خط سازش و لیبرالیسم شکت خورده است و تنها ایستادگی و مبارزه در مقابل دشمن است که عزت و عظمت را برای ملت ایران به بار آورده است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب که فرمودند"به وسیله این بسیجیان و بسیجیان جهان اسلام خواب خوش را از آمریکا و ازناب او خواهیم گرفت اظهار داشت: امروز به لطف خداوند این امر تحقق پیدا کرده است و دشمن به جنگ نیابتی آمده است وما هم وظیفه داریم دفاع کنیم.

وی قوی بودن در برابر دشمن را از دستورات قرآن دانست و گفت: افرادی که میگویند بودجه نظامی را باید صرف کار های دیگر کرد آگاه باشند که امروز باید قدرتمند باشیم و آنچه امروز به دشمن جرات نمیدهد که به کشورمان حمله کند توان نظامی و قدرت بازدارندگی ما است و گرنه با لبخند شر دشمن از سر کشور برداشته نمیشود.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در خصوص جهاد کبیر گفت: نباید از دشمن تبعیت کرد و این درسی است رهبری برای ما مشخص کرده است و در میدان سیاست، اقتصاد، فرهنگ و هنر و دیگر عرصه ها نباید دنباله روی دشمن بود.

سردار علی استاد حسینی قدرت موشکی ایران را یکی از عوامل مهم ترس دشمن دانست و افزود: به فرموده رهبری اگر دشمن تکان بخورد تلاویو و حیفا با خاک یکسان خواهند شد و ما امروز به عنوان فردی ولایت مدار باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم که مانند هشت سال دفاع مقدس پیروزی های دیگری را نیز به دست بیاوریم.

وی تبعیت از دشمن را پیروی از مسیر غلط دانست و عنوان کرد: ما خطر های زیادی را در تبعیت نکردن از دشمن پذیرفته ایم که امروز توانستیم از خاک این سرزمین دفاع کنیم، امروز هم اگر در برابر دشمن ایستادگی کنیم میتوانیم خطر دشمن را از سر کشور دور کنیم.

سردار استاد حسینی در پایان اظهار داشت: با بهره گیری از شاخصه های خط امام(ره) و انقلاب خواهیم توانست پرچم را به دست صاحب اصلی ان امام زمان(عج) برسانیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها