مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی ولایت‌پذیری را بزرگترین درس شهدا به جامعه دانست و گفت: شهدا به ما آموختند که باید در تمام مسیر زندگی گوش به فرمان ولایت باشیم چراکه ولایت‌مداری جامعه را از دسیسه‌ها و توطئه‌گری‌های بیگانگان مصون می‌دارد.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۳۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حسن هنرمند در مراسم گلباران قبور شهدای استان مرکزی «مهمانی لاله‌ها» که با حضور اقشار مختلف مردمی در بهشت زهرای این شهرستان برگزار شد با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ریشه در مکتب عاشورا دارد، گفت: رشادت و جانفشانی شهدا و ایثارگران، سند حقانیت نظام اسلامی و اشاعه دهنده فلسفه ناب عاشورایی است.

وی افزود:عظمت و اقتدار کشور با خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران و آزادگان به منصه ظهور رسیده است؛ شهدا و ایثارگران دیروز در خط مقدم نبرد نظامی با دشمنان پیکار کردند و امروز مدافعان فرهنگ اسلامی و اعتقادی باید در عرصه جنگ نرم با بصیرت افزایی مجاهدت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: امنیت از مطالبه‌های عمومی یک جامعه است و ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با مجاهدت، هوشیاری و تلاش همه نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج)، از امنیت کامل برخوردار بوده است.

حجت الاسلام هنرمند با اشاره به لبیک رزمندگان اسلام به حکم جهاد امام زمان خویش، گفت: شهدا، ایثارگران و آزادگان سند حقیقی ولایت‌پذیری هستند که با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب پای در عرصه پیکار با دشمنان نهادند.

وی افزود: نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه استوار است و هر تحرکی از سوی بدخواهان با پاسخی دندان شکن از سوی امت حزب الهی و ولایی همراه است.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: رزمندگان استان مرکزی در دوران دفاع مقدس دوشادوش دیگر رزمندگان اسلام برای عزت و اقتدار انقلاب اسلامی جانفشانی کردند و قریب به شش هزار شهید، 14 هزار جانباز و 800 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

حجت‌الاسلام هنرمند با اشاره به تحمیل جنگ هشت ساله از سوی رژیم بعث عراق گفت: با آغاز جنگ تحمیلی و زمانی که ابرقدرت‌های شرق و غرب انقلاب اسلامی را در چنگال ظلم خود می فشردند رزمندگان و جوانان غیور راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و اجازه نداند دشمنان به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس از استان مرکزی 60 هزتار نفر در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند و انجام وظیفه کردند؛ امروز وظیفه داریم که در هر مناسبتی یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و ایثارگری آنان را تکریم کنیم.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: باید بدانیم که برای سرافرازی انقلاب اسلامی باید گوش به فرمان ولایت باشیم و هر آنچه را امر کردند لبیک بگوئیم تا امنیت و عزت‌مان تضمین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات