خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

بسیجیان آماده حماسه آفرینی در عرصه جنگ نرم هستد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: بسیجیان آماده هستند تا ادامه دهنده دفاع مقدس بوده و در عرصه نبرد فرهنگی نیز حماسه آفرینی کنند.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۰۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در میاندوآب در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس گنجینه عظیم و دریایی از حماسه است که متعلق به همه اقشار مردم ایران اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه عزت و اقتدار امروزی ما مرهون خون شهدا، فداکاری ها وجان فشان های ایثارگران و رزمندگان اسلام است، افزود: ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی ایستادند و حماسه ها آٰفریدند.

وی گفت: امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت را به نسل حاضر انتقال دهیم و در مقابل نفوذ فرهنگی دشمنان بایستیم.

مولودی با بیان اینکه بسیجیان همیشه در صحنه و گوش به فرمان آماده حماسه آفرینی در صحنه های مختلف هستند، تصریح کرد: بسیجیان آماده هستند تا ادامه دهنده دفاع مقدس بوده و در عرصه نبرد فرهنگی نیز حماسه آفرینی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: بسیجیان آماده اند تا با استعانت از خداوند متعال و با الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس، در مقابل استکبار در عرصه جنگ نرم ایستاده و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار