جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: جنگ هشت ساله برای ما به یک گنج تبدیل و سبب شد تا شهید طهرانی مقدم ها از توپ به موشک برسند و به استقلال برسیم وهمین موشک ها، جرات چپ نگاه کردن را از دشمنان گرفت.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۰۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار حمید کمالی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در میاندوآب در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز ما مرهون خون شهدا و نعمت ولایت است، اظهار کرد: باید قدردان این نعمت باشیم که برای ما امنیت و اقتدار به ارمغان آورده است و بسیاری از مردم دنیا به آن غبطه می خورند.

این جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه ما هنوز شهدا را نشناخته ایم، افزود: شهدای ما از عزیزترین سرمایه زندگانی خویش گذشتند و در دوران دفاع مقدس حماسه های آفریدند.

وی با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی دشمن علیه ایران اسلامی و با بیان اینکه ما در حالی که هیچ آمادگی نداشتیم، مورد هجوم همه جانبه دشمن قرار گرفتیم، گفت: علی رغم این موضوع، جنگ تحمیلی هشت ساله، نخستین جنگی در تاریخ ایران بود که حتی یک وجب از خاک آن را به بیگانگان ندادیم.

سردار کمالی با بیان اینکه جنگ هشت ساله، برای ما به یک گنج تبدیل شد، تصریح کرد: نمونه این گنج این است که جنگ سبب شد تا شهید طهرانی مقدم ها از توپ به موشک برسند و به استقلال برسیم وهمین موشک ها، جرات چپ نگاه کردن را از دشمنان گرفت.

این جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه عده ای می گویند، موشک یا نیروی نظامی برای چه می خواهیم، اظهار کرد: جواب این افراد همان است که امام ما پاسخ دادند و گفتند" کسی سنگر خود را خراب نمی کند".

وی افزود: شهید باکری ها از دل همین مردمی که گوش به فرمان ولی فقیه هستند، پرورش یافته و حماسه ها آفریدند و اکنون نیز رزمندگان مدافع حرم در آن سوی مرزها، در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستاده و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

ارسال نظرات