یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضورکلیه پایوران کادر وسرباز و جمعی از مسئولین شهرستانی و خانواده شهداء در مزار شهدای این شهرستان گرامی داشته شد.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۹۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، درابتدای این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن اشاره به آیه 69 سوره مبارکه آل عمران افزود:خداوند تبارک و تعالی در این می فرماید کسانی راکه در راه خدا کشته می شوند مرده مپندارید بلکه آنها زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

حجت الاسلام تقی خدایی فام هفته دفاع مقدس را یاد آور رشادت ، از جان گذشتگی و روحیه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی دانست و گفت:امروز که کشور ما در معرض تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان دین اسلام قرار گرفته است در چنین شرایطی عمل نمودن به رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) ضامن بقاء و استمرار نظام اسلامی است.

وی در ادامه تصریح کرد: همه دستگاههای دولتی از وزارت ارشاد گرفته تا ائمه جمعه و جماعت و معلمان عزیز در کلاسهای تربیتی خود درس ایمان ، انقلاب ، استقامت و دفاع از ارزشهای اسلامی را تدریس کنند تا بتوانیم این نعمات بزرگ را که نشات گرفته از خوان شهیدان است حفظ کرده و در سایه آن نظام در طرق بالندگی ، سازندگی و رشد و تعالی حرکت کند.

حجت الاسلام خدایی فام گفت: اگر ماهایی که بر سر سفره شهداء نشسته ایم به مقام واقعی و معنوی شهید و شهادت آگاهی پیدا کنیم حتماً سر خضوع و خشوع را در برابر آنها فرود خواهیم آوردو اینکه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) می فرمایند زنده نگه داشتن نام و یاد شهداء کمتر از شهادت نیست اهمیت برگزاری چنین مراسم هایی را بر ما آشکار می سازد.

وی نقش بی نظیر ولایت فقیه و طبعیت ملت از امام(ره) را از عوامل مهم پیروزی در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود:

طبعیت بی چون و چرای ملت از امامشان بود که در جنگ سخت هشت سال دفاع مقدس باعث وحدت کلمه بین امام و امت شد.

در پایان مراسم حاضرین با نثار فاتحه و عطر افشانی و غبار روبی بر روح مطهر شهیدان با آرمانهای شهداء و امام شهدا ءتجدید بیعت نمودند.

ارسال نظرات