فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: هفتمین یادواره یک‌صد شهید مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اراک به مناسبت هفته دفاع مقدس با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری پنجشنبه اول مهرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۷۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی از برگزاری یادوراه شهدای مسجد ابوالفضل(ع) اراک خبر داد و گفت: هفتمین یادواره یک‌صد شهید مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اراک همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که امروز زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: هدف از یادواره شهدا زنده نگهداشتن یاد آنها و پیمودن راه شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد:سربلندی و اقتدار میهن ایران اسلامی، توسعه و آبادانی امروز جمهوری اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری مدیون جان‌فشانی و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

پاسدار رضایی ادامه داد: گسترش آرمان ها و ارزش های شهدا در جامعه، کشور را از تهاجم فرهنگی دشمنان محفوظ نگه می دارد و در شرایط جنگ نرم توسعه فرهنگ شهید و شهادت امری ضروری است.

ویبا اشاره به زمان و مکان این یادواره گفت: پنجشنبه اول مهرماه مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان شهدا(کشتارگاه سابق) بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری، خطیب برجسته کشوری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک با اشاره به هجمه نرم دشمن در عرصه‌های مختلف تصریح کرد:، کار جوان امروز در این عرصه ارزشمندتر و بالاتر است از این‌رو باید به فکر خاکریزها بود و مقاومت کرد و در این میدان مبارزه کم نگذاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات