فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد:

تدوین ۶۸ برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس در بندر آستارا

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه ۶۸ برنامه در خود ناحیه برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس تدوین شده است، گفت: این برنامه های تدوین شده در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۷۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا  با بیان اینکه بلوک شرق و غرب و اکثر کشورهای دنیا در دوران دفاع مقدس پشتیبان رژیم بعثی بودند و به صدام کمک می‌کردند، اظهارکرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان با رشادت ها و از خود گذشتگی هایشان حماسه های به یادماندنی خلق کردند و جبهه استکبار جهانی به عظمت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پی‌برد.

وی با اشاره به اینکه امنیت خوبی در مرزهای جغرافیایی کشور وجود دارد، افزود: امنیت و اقتدار کنونی کشور را مدیون و مرهون شهدایی هستیم که جانانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شدند و نگذاشتند به آرمان ها و ارزش های انقلاب صدمه ای برسد و ذره ای از خاک وطن به دست نااهلان بیفتد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: اگر امروز می‌بینید جوان ۲۷ ساله با هفت عمل هواپیمای جاسوسی آمریکا را تحت کنترل خود در می‌آورد این نتیجه تلاش ها و رشادت های رزمندگان دیروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ آرمان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی اصل جوانمردی و رادمردی را رعایت کردند، گفت: رژیم بعثی و نیروهای تحت فرمان صدام در دوران هشت سال دفاع مقدس کودکان و افراد بی‌گناه غیرنظامی را به شهادت رسانند.

وی بر باشکوه تر برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان مرزی بندر آستارا تاکید کرد و افزود: انتظار داریم هفته دفاع مقدس در شأن و منزلت رزمندگان اسلام در این شهرستان برگزار شود.

سرهنگ آرمان با اشاره به اینکه سپاه ناحیه آستارا ۶۸ برنامه در خود ناحیه برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس تدوین کرده است، گفت: این برنامه های تدوین شده در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا، ارائه خدمات به محرومان و مستضعفان جامعه را از رویکردها و اولویت های کاری سپاه و بسیج دانست و خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس پزشکان جامعه بسیج پزشکی با حضور در مناطق محروم ویزیت رایگان انجام می‌دهند.

آرمان گفت: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، تجلیل از پیشکسوتان، بازنشستگان و پشتیبانی کنندگان جبهه و جنگ، تجلیل از رزمندگان نیروهای مسلح، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و افتتاح پروژه مسکن مهر محرومین از برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان مرزی بندر آستارا است.

ارسال نظرات