مسؤل معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه قدس گیلان خبر داد:

افتتاح یکصد پایگاه مقاومت بسیج بمناسبت هفته دفاع مقدس در گيلان

مسؤل معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه قدس گیلان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس یکصد پایگاه مقاومت بسیج در گیلان به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۴۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴

رحیم اصلانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هرچند که دوران هشت سال دفاع مقدس به پایان رسیده است اما دفاع همچنان باقی است و این نبرد در میادینی دیگر در خارج از مرزها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های صورت گرفته هزار پایگاه مقاومت در استان احداث خواهد شد گفت: از این تعداد 535 پایگاه مقاومت هم اکنون در دستور ساخت قرار گرفته که یکصد پایگاه در هفته دفاع مقدس به بهره برداری خواهد رسید.

مسؤل معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پروژه ساخت یکصد پایگاه مقاومت بسیج از ابتدای سال در گیلان آغاز شد گفت: اعتبار ساخت هر پایگاه شهری 15 میلیون و پایگاه روستایی 10 میلیون تومان پیش بینی شده است.

اصلانی از اختصاص 80 درصد از اعتبارات ساخت پایگاه های مقاومت خبر داد و گفت: مابقی اعتبارات توسط کمک های مردمی و با استفاده از ظرفیت و توان بسیج است.

وی یادآور شد: در ساخت پايگاه های مقاومت مهندسی نواحی،فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها همکاری و مشارکت داشتند و حداقل 15 نفر از بسیجیان در ساخت هر پايگاه به سپاه و بسیج کمک کردند.

ارسال نظرات