همزمان با اغاز سالروز ایام هشت سال دفاع مقدس و عید اکبر شیعیان ،عید غدیر خم،پایگاه شهید صلاحی،سپاه ناحیه ی قرچک،یادواره ی شهدای محله را با حضور پر شور بسیجیان ،مردم عادی ،مسئولین شهری و پاسدار،برگزار کرد.
کد خبر: ۸۷۴۹۴۹۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
خبرگزاری بسیج؛ در این یادواره که با استقبال بی نظیر بسیجیان و آحاد مردم  روبرو شده بود و سبب  علاقه‌مندی و جذب انان به بسیج و برنامه هایش بود،بعد از مدیحه سرایی در وصف مولا علی توسط مداح بسیجی،سخنران این محفل حجت الاسلام ضیایی با بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس،خاطر نشان کردند که امروز نیز جنگ تمام نشده  و  امروز خط مقدم جبهه  در خانه تک تک ماست، راه شهادت باز است،ما نباید از جان گذشتگی شهدا را فراموش کنیم.ما باید با ثابت قدمی در راهشان، هم باعث سعادت خود ،به نوعی نجات جامعه و خوشنودی  رهبری معظم و خانواده های معزز شهدا شویم.

این مراسم که مزین به  حضور  پر برکت  خانواده های شهدا بوده و مسئولین شهری از مدعوین ویژه ان بودند،توسط پایگاه شهید صلاحی و بدست مسئولین از شهدای محله تجلیل  به عمل امد،همچنین از بسیجیان نمونه پایگاه نیز تقدیر شد.

شایان ذکر است که این محفل مهمان نوای گرم بسیجی مخلص  اقای یوسف بهشتی،هنرمند اهل قرچک،که اجراهای ایشان همه در وصف اهل بیت و شهدا است و به تازگی یک قطعه هنری با نام «خوش به حال شهدا» تقدیم شهدای مدافع حرم  دیار پانزده خرداد ،کرده اند.

از حاشیه های این مراسم یادواره  نیز  میتوان به پخش کلیپ در خصوص شهدا،مصاحبه با خانواده های شهدای شهر قرچک،عفاف وحجاب و برقراری ایستگاه صلواتی به نیت شهدا ،اشاره کرد.
ارسال نظرات