خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر گفت: بیش از 150 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۹۴۴۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

مهدی قادری بعدازظهر امروز در یک نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و ترور اظهار داشت: جنگ تحمیلی به‌یقین الگوبرداری شده از قیام امام حسین (ع) و واقعه کربلا و عاشورا بوده که سربازان امام روح‌الله با حماسه‌سازی، هشت سال جنگ تحمیلی را به‌فرمان و لبیک نائب امام زمان (عج) به دفاع مقدس تبدیل کردند.

قادری بابیان اینکه جنگ تحمیلی و دفاع مقدس یک آزمون بزرگ و حساس برای ملت ایران بود، بیان داشت: با توجه به شروع انقلاب اسلامی، شرایط نابسامان کشور به خاطر مبارزه با منافقان داخلی و آغاز تحریم‌های اقتصادی از سوی قدرت‌های بزرگ، دشمنان با یکدیگر دست‌به‌یکی کرده و با انقلاب و نظام نوپای مقدس اسلامی وارد جنگ شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مهر افزود: دشمنان ما دچار اشتباه محاسباتی شده و عنایات خداوند بر این ملت را در نظر نگرفتند که نصرت الهی، شامل حال کسانی است که در راه خدا جهاد می‌کنند.

وی با اشاره به سخن امام راحل(ره) مبنی‌بر اینکه ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر کردیم، تصریح کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کرده و با وجود اراده دنیا برای براندازی جمهوری اسلامی، این جنگ موجبات تثبیت اقتدار و عزت ایران و الگو شدن جمهوری اسلامی در سطح منطقه به‌عنوان الگوی مقاومت اسلامی برای تمام ملت‌های آزاده دنیا و رسوا و برملا شدن چهره تزویر و حفظ انقلاب اسلامی و در یک‌کلام صدور انقلاب اسلامی بوده است.

این مسؤول بابیان اینکه هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است بیان داشت: حدیث هشت سال دفاع مقدس حدیث مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله‌های سربلند ایثار و حماسه و شرف در دفاع از میهن اسلامی را درنوردید و حکایت ماندگار دلاورمردانی است که با خون پاکشان سطر سطر مرزوبوم انقلاب اسلامی را نگاشته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر از برگزاری بیش از 150 برنامه مختلف و گوناگون در هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان خبر داد و بیان کرد: بیش از 20 برنامه در مرکز شهرستان برگزار می‌شود.

قادری از حضور گردان‌های بیت‌المقدس و عاشورا و پایگاه‌های مقاومت بسیج در رژه حماسی 31 شهریورماه خبر داد و بیان داشت: در هفته دفاع مقدس امسال برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی مطلوبی در سطح این شهرستان‌ پیش‌بینی‌ شده است.

وی برگزاری یادواره شهدای محلات در قالب (آبروی کوچه‌ها و افتخار محله) در پایگاه‌های بسیج را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته دفاع مقدس اعلام کرد و یادآور شد: این برنامه‌ها باهدف احیای روحیه شهادت‌طلبی برگزار می‌شود که در همین راستا با حضور مسؤولان و بسیجیان از خانواده‌های شهدا نیز دیدار می‌شود.

این مسؤول با اعلام اینکه امسال شعار هفته دفاع مقدس با عنوان «ما تا آخر ایستاده‌ایم» نام‌گذاری شده است، ادامه داد: گردهمایی بسیجیان و ایثارگران و تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، نشست‌های بصیرتی، برگزاری صبحگاه مشترک و زنگ مقاومت در مدارس منتخب این شهرستان، عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهیدان، همایش میقات صالحین با حضور در مصلاهای نماز جمعه، مسابقات ورزشی و کتاب‌خوانی، ویزیت رایگان جانبازان، همایش‌های اقتصاد مقاومتی و کارگاه‌های آموزشی ازدیاد نسل با عنوان زن و خانواده، شب‌شعر دفاع مقدس، پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مراسم دعای ندبه، برگزاری ایستگاه‌های سلامت، نمایشگاه توزیع نوشت‌افزار اسلامی و تجلیل از خبرنگاران رزمنده عرصه جنگ سخت دیروز و جنگ نرم امروز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان مُهر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها