خبرهای داغ:
مسؤول بسیج اداره‌های استان فارس از جذب 70 درصد از کارمندان ادارات این استان در بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۹۴۳۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

محمود باقری عصر امروز در حاشیه برگزاری دوره استانی توانمندسازی سرگروه‌های صالحین بسیج اداره‌ها و اصناف فارس از اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی با هدف مبارزه با جنگ نرم دشمن در سطح بسیج اداره‌های این استان خبر داد و اظهار داشت: دو اقدام باید در اداره‌های ما اتفاق بیفتد که ابتدا اسلامی کردن اداره‌ها از طریق احیا ارزش‌های اسلامی به‌ویژه فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر و دوم تربیت مدیران و کارمندان طراز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در همین راستا تشکیل و راه‌اندازی حلقه‌های بصیرتی، تربیتی، اخلاقی و مهارتی صالحین در اداره‌ها با محوریت بسیج ضرورت پیدا کرده است.

مسؤول بسیج اداره‌های استان فارس در ادامه تصریح کرد: با توسعه و تقویت کمی و کیفی این حلقه‌ها در اداره‌ها، می‌توانیم به تحقق دولت اسلامی مطلوب و ایجاد زمینه‌ برای تمدن نوین اسلامی برسیم.

وی از دیگر اهداف این فعالیت‌ها را در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در تحقق ارتش ده‌ها میلیونی ذکر کرد و افزود: کمک به تحول سلامت اداری، تکریم ارباب‌رجوع، ترویج گفتمان ولایت و رهبری و احیا ارزش‌های اسلامی از دیگر اهداف بلندمدت بسیج اداره‌ها است.

باقری، ترویج فرهنگ ایثار، استفاده از نخبگان اقشار بسیج در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و حضور در طرح‌های بسیج سازندگی با هدف رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار این استان را نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد.

مسؤول بسیج اداره‌های استان فارس با تأکید بر لزوم بسیج همگانی و احیا ارزش‌های دینی گفت: حدود 70 درصد از کارمندان اداره‌های سرتاسر این استان، به عضویت بسیج درآمده‌اند.

باقری با اشاره به برنامه‌های گوناگونی که در سطح بسیج ابلاغ شده، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، مقابله با رشوه، برپایی نماز جماعت در اداره‌ها را از دیگر فعالیت‌های بسیج اداره‌ها در مقابله‌ با جنگ نرم دشمن برشمرد.

وی در پایان، از فرمانده سپاه جهرم، بسیج اداره‌ها و اصناف و مسؤول بخش تعلیم و تربیت این ناحیه به‌خاطر همکاری در برگزاری دوره‌ توانمندسازی سرگروه‌های صالحین بسیج اداره‌ها و اصناف تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها