خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین از اجرای بیش از 110 برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۹۳۴۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶

عباس رضایی بعدازظهر امروز در جمع مسؤولان اداری این شهرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا رهروان راستینی برای شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم چراکه آن‌ها چراغ راه انقلاب و کشور هستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث سیاست‌های کلان کشور بیان داشت: رهبری بحث جهاد کبیر را مطرح کردند و اگر زمانی ابتدای انقلاب هشت سال جنگ بر ما تحمیل شد اما مردم به فرماندهی امام (ره) ایستادگی کرده و از این امتحان بزرگ الهی پیروزمندانه بیرون آمدند.

رضایی با بین این‌که امروز نیز درگیر یک جنگ به‌تمام‌معنا هستیم که یک بعد آن بحث اقتصادی است تصریح کرد: جهاد کبیر راهبرد اصولی انقلاب اسلامی است و در دل جهاد صغیر قرار دارد و آن نه گفتن به ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی و دشمنان اسلام و مسلمانان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین با اشاره به این‌که سر فرود نیاوردن در برابر سردمداران نفاق و کفر و جرم و جنایت نمود و شاخصه جهاد کبیر است بیان داشت: این قدرت‌ها جز کودتا، جنگ، خونریزی و جرم و جنایت چیزی برای بلاد اسلامی با خود به همراه نداشته‌اند و ما باید به‌عنوان مسؤول در بحث جهاد کبیر نه گفتن به ابرقدرت‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: باید با تکیه‌بر خداوند، توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، هدایت‌های رهبری، مردم  عزیز، همراهی مسلمانان در بلاد اسلامی و کشور بزرگمان قاطعانه ایستادگی کرده تا به سرمنزل مقصود برسیم.

رضایی با اشاره به برخی برنامه‌های مهم در هفته دفاع مقدس سال جاری گفت: در قیروکارزین این برنامه‌ها به مدت 10 روز به دلیل فشردگی برگزار می‌شود که شامل سه دسته برنامه‌های مساجد و پایگاه‌محوری، حوزه‌محوری و ناحیه‌محوری در قالب 110 برنامه متنوع است.

وی آیین اجرای رژه 31 شهریور در قالب سه گردان و پنج گروهان با حضور مقامات استانی، پیاده‌روی بزرگ شهرستانی، میعاد صالحین با حضور بیش از 500 نفر از بسیجیان در قالب حلقه‌های صالحین با استادیاری امام‌جمعه در نهاد نماز جمعه را برخی از این برنامه‌ها ذکر کرد و بیان داشت: تشکیل جلسه ستاد امربه‌معروف شهرستان، غبارروبی قبور مطهر شهدا، رژه موتورسواران در پنج شهر این شهرستان، برگزاری یادواره شهدای محله‌ای در چند نقطه و همچنین برگزاری یادواره بزرگ شهدای این شهرستان در شهر قیر و تشریح فعالیت‌های انجام‌شده در بحث پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بخشی از برنامه‌های این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین بابیان این‌که در بحث صنایع تبدیلی با توجه به ظرفیت محصولات غالب این شهرستان شامل مرکبات و خرما اعتبارات بسیار خوبی جذب شده است بیان داشت: به‌دلیل استقبال خوب سهمیه بیشتری از اعتبارات گرفتیم و به‌عنوان تنها شهرستان در بحث صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی ازنظر جذب اعتبارات ظرفیت ما تکمیل شد.

وی با اشاره به این‌که در بحث صنایع‌دستی خواهران تا 10 برابر بیشتر اعتبارات جذب کرده‌ایم اضافه کرد: از همکاری ادارات همکار در زمینه برنامه‌ریزی‌های اقتصاد مقاومتی که باعث رونق کشور می‌شود تشکر می‌کنیم.

رضایی در پایان گفت: اگر هشت سال دلاورمردی دوران دفاع مقدس نبود امروز نه‌تنها دولت‌ها پای میز مذاکره با ما نبودند بلکه تکریم و احترامی نیز نداشتیم و باید یاد این عزیزان گرامی داشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها