مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: به مناسبت دومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی گلزارهای شهدای استان مرکزی فردا ساعت 15 برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۹۲۳۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

حجت‌الاسلام هنرمند در گفت‌‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تاکید بر اینکه امروز همه مدیون خون شهدا و فداکاری و از جان‌گذشتگی آنها هستیم، اظهار کرد:‌ همزمان با اول مهرماه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور بر مزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های این عزیزان تجدید پیمان می‌کنیم.

وی افزود: شهدا و ایثارگران سرمایه‌های این نظام و کشور اسلامی هستند و وظیفه تک تک آحاد ملت شریف ایران اسلامی است با ادامه راه شهیدان و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دین خود را به آنها اداء نماید.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: عطرافشانی و گلباران مزار شهدای استان از جمله برنامه‌های تعریف شده برای ایام هفته دفاع مقدس به شمار می‌رود؛ همچنین اجرای طرح "سپاس" یا دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یکی دیگر از برنامه‌های این اداره کل در طول هفته دفاع مقدس است، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر در زمینه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده، محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام هنرمند با اشاره به اینکه مراسم غبارروبی شهدا در استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: این مراسم با هدف زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان با حضور خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و با حضور جمعی از مسئولین استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات