مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: قدرت و عظمت امروز ایران حاصل جان‌فشانی، ایثارگری و ایستادگی ملت بزرگ ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۷۴۹۱۷۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان خنداب همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه مقاومت بسیج خنداب برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولین،فرماندهان و پایوران سپاه و جمعی از نیروهای مسلح نظامی و انتظامی شهرستان خنداب برگزار شد؛ سردار غلامی مسئول بسیج سازندگی کشور نیز حضور داشتند.

سردار پاسدار نعیمان غلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان نظام اسلامی ایستادند و با اتکا به نیروی ایمان دشمن تا بن دندان مسلح را به خاک ذلت نشاندند.

وی افزود: امروز وظیفه داریم که ضمن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در مقابل هرگونه ترفند و توطئه‌ای از سوی دشمنان،مسیر رشد و تعالی انقلاب اسلامی را فراهم ساخته و به آیندگان بسپاریم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور حرکت در مسیر شهدا و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئولیتی خطیر دانست و گفت: دشمنان نظام اسلامی دست از تهدید برنداشتند و به بهانه‌های مختلف قصد نزدیک شدن به مرزها و تجاوز به خاک میهن عزیزمان را دارند و بایستی در مقابل این اقدامات دشمنان هوشیارتر از گذشته باشیم.

سردار پاسدار غلامی با اشاره به بنیه دفاعی و قدرت و آمادگی نیروهای مسلح ایران اشاره کرد و گفت: این بنیه دفاعی به حدی بالا است که ضامن امنیت منطقه شده و امروز قدرت نیروهای مسلح ایران به قدری ارتقا یافته است که هیچ نیازی به بیگانگان نیست.

وی افزود: نسل جدید باید به دقت تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی را مورد مطالعه قرار داده و در کنار آن مسئولین اهداف و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را در جامعه به ویژه در بین جوانان تبیین کنند.

در ادامه این مراسم یگان موتوری نیروهای مسلح نظامی و انتظامی شهرستان خنداب مسیر ناحیه بسیج خنداب تا مقبره شهدای گمنام شهر خنداب را پیموده و مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا با حضور مسئولین در ان مکان انجام شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات