فرمانده سپاه تنگستان گفت: مهم‌ترین عزتی که دفاع مقدس به مردم و نظام ما داد، شکستن هیمنه شرق و غرب بود؛ در جنگ نه‌تنها با عراق در حال جنگ بودیم بلکه با تکیه‌ بر تفکری ناب در مقابل تمام ظلم ناجوانمردان روزگار مواجه بودیم.
کد خبر: ۸۷۴۹۱۳۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از تنگستان، محمدعلی ملاکی ظهر امروز در آیین ویژه هفته دفاع مقدس در تنگستان اظهار داشت: جوانمردی‌ها و جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس برکات زیادی را برای انقلاب و نظام اسلامی ما داشته است.

وی گفت: مهم‌ترین عزتی که دفاع مقدس به مردم و نظام ما داده است شکستن هیمنه شرق و غرب بوده که ما در آن دوران نه‌تنها با عراق در حال جنگ بودیم بلکه با تکیه‌بر تفکری ناب در مقابل تمام ظلم ناجوانمردان روزگار مواجه بودیم.

ملاکی تصریح کرد: بیش از 80 کشور دنیا به‌طور مستقیم و غیرمستقیم به رژیم بعثی عراق کمک کردند که به ما حمله کند و تداوم جنگ ایران و عراق به پشتوانه استعمار گران  و قدرت‌های استکباری بوده است.

 وی افزود: اگر نگاهی به توان دفاعی عراق کنیم درمی‌یابیم که ایران و انقلاب اسلامی دارای چه توان و عظمت و شکوهی بوده که در مقابل آن‌ها صف‌آرایی کرده است.

فرمانده سپاه تنگستان بیان داشت: یکی دیگر از برکات دفاع مقدس توانمندسازی و در واقع تقویت مدیران انقلابی بوده که دیدیم بعد از جنگ بسیاری از مدیران جامعه اسلامی ما کسانی بودند که در جبهه‌ها حضور داشتند و به جرأت می‌توان گفت دفاع مقدس دستگاه توانمندسازی مدیران انقلابی بوده است.

وی گفت: برای ما جای خوشحالی است که رهبر فرزانه ما جانباز دفاع مقدس است و سربازی رهبر و نظام افتخار کمی نیست و همواره پیروی محض از ولایت‌فقیه و حرکت در مسیر شهدا را در دستور کار داریم.

ملاکی افزود: امروز اگر باتدبیر مقام معظم رهبری خط دفاع از انقلاب و اسلام در بیرون از مرزها مشخص شده است باز می‌بینیم مردم در حضور در میادین مبارزه حتی در بیرون از مرزها برای حضور کم نگذاشته و نشان داده‌اند که همچون دوران دفاع مقدس برای دفاع همواره آماده و گوش به‌فرمان ولایتند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: امروز دنیا شاهد جنگ نیابتی است که به دسیسه آمریکا و رژیم صهیونیستی و به‌وسیله وهابی‌ها و سعودی‌های نامسلمان، شیعیان را به خاک و خون می‌کشند و این درد جامعه اسلامی است که نیاز است از آن اطلاع داشته باشیم. 

ملاکی ابراز داشت: روشنگری، بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی یکی از کارهای اساسی ما در هفته دفاع مقدس است و در جایی که دشمن در اتاق فکرش به دنبال مبارزه با جمهوری اسلامی از طریق جنگ نرم و از بین بردن اعتقادات ملت ایران است و می‌خواهد مردم را نسبت به آرمان‌های انقلاب سست ایمان کند لزوم هوشیاری و تکیه‌بر سلاح بصیرت بیش از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات