معاون آموزش،تحقیقات و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح در برازجان:

درس دفاع مقدس عدم اعتماد به دشمن است

معاون آموزش، تحقیقات و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح در برازجان گفت: در هشت سال دفاع مقدس ما این درس را آموختیم که باید روی پای خودمان بایستیم و به دشمن و سازمان ملل اعتماد نکنیم.
کد خبر: ۸۷۴۹۰۷۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج دشتستان، امیر دکتر محمّد حسن باقری در مراسم رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج دشتستان با بیان اینکه تقارن عید ولایت و هفته دفاع مقدس با این ایام نورانیت خاصی بخشیده است، اظهار داشت: عید غدیر عید ولایت و هفته دفاع مقدس نیز ایام لبیک گفتن مردم ایران به ندای ولایت است که رزمندگان نه تنها به امام خمینی (ره) بلکه به ندای رسول گرامی اسلام (ص) نیز لبیک گفتند.

وی اضافه کرد: جنگ تحمیلی تنها تقابل بین ایران و عراق نبود بلکه جنگ میان تمام کفر و حق بود که در آن 36 کشور دنیا به جبهه باطل کمک می کردند و آمریکایی ها بالاترین سیستم اطلاعاتی خودشان را به عراق داده بودند.

معاون آموزش، تحقیقات و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح ضمن اشاره به اینکه آنچه در جنگ باعث پیروزی ما شد عنایت وعده پروردگار در یاری حق بود، افزود:در ابتدای جنگ برخی از شهرهای ما سقوط کرده بود ولی امروز به برکت وجود ولایت کشور ایران در امنیت کامل به سر می برد و حتی اکنون این ایران اسلامی است که باعث شده شهر بغداد و برخی شهر های دیگر بلاد اسلامی به دست تکفیری ها سقوط نکند.

امیر باقری تصریح کرد:اگر بعضی افراد دفاع مقدس را فراموش کرده اند باید بدانند که اگر امروز نیز می خواهیم پیروز باشیم باید نیروهای مسلح پرتوان و قوی داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما در دفاع مقدس به دنیا شناخته شدیم، خاطر نشان کرد: جنگ تمام نشده است و دشمن دست از سر ما بر نداشته و اکنون با جنگ نرم فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به سراغ ما آمده است و زمان آن است که مانند هشت سال دفاع مقدس با عمل و نه با حرف به ندای ولایت لبیک بگوییم و با دشمن مقابله نماییم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان نیز گفت:هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و فداکاری های ملت ایران است و شهرستان دشتستان نیز با بیش از 10 هزار رزمنده، 670 شهید، 137 آزاده و بیش از 1000 جانباز و و جودخانواده های چند شهیدی دین خودرا به انقلاب و اسلام ادا کرده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات