در نشست سرگروه‌ها با خانواده متربیان سپاه اراک مطرح شد
امام جماعت مسجد امام خمینی(ره) اراک گفت: در عصر حاضر باتوجه به هجمه نرم دشمن سبک زندگی در جامعه تغییر کرده و فرهنگ ناهمگون با فرهنگ دینی، ملی و سنتی در جامعه ایرانی در حال رواج است.
کد خبر: ۸۷۴۸۸۹۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام والمسلمین صلواتی امام جماعت مسجد امام خمینی(ره) اراک در نشست سرگروه‌ها با خانواده متربیان پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک برگزار شد با اشاره به اینکه سعادت جوانان در بهره گیری از سبک زندگی اسلامی و حرکت در این مسیر محقق می شود، اظهار کرد: کسانی که زندگی خود را در مسیر سبک زندگی اسلامی برنامه ریزی کرده اند کمتر دچار مشکل می شوند.

وی افزود: جوانان امروز جامعه باید در مسائل دینی دقت و تامل کنند چراکه دشمنان اسلام به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی در جامعه هستند با توجه به این مسئله می طلبد که جوانان بسیار هوشیار باشند.

امام جماعت مسجد امام خمینی(ره) تصریح کرد: بسیاری از مشکلات امروز جامعه در پی بی توجهی به معیار های سبک زندگی اسلامی به وجود آمده است، متاسفانه در راستای گسترش سبک زندگی، تاکنون غفلت شده و از فرصت‌ها برای ترویج سبک زندگی اسلامی استفاده نکرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین صلواتی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد یک ارتباط صمیمی و به وجود آمدن حس اعتماد بین سرگروه و متربیان یکی ازدلایل موفقیت حلقات صالحین است که می‌توان با برگزاری نشست‌های بصیرتی و محافل دوستانه بر ابعاد مختلف ترویج سبک زندگی اسلامی دقت داشته باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات