خبرهای داغ:
معاون فرهنگی حوزه هنری استان فارس از ۱۴ اجرای تئاتر خیابانی همزمان با هفته دفاع مقدس در شیراز خبر داد و گفت: تلاش شده که این نمایش‌ها در نقاط جنوبی و شمالی شهر شیراز اجرا شود.
کد خبر: ۸۷۴۸۸۶۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

مهدی پارسایی با اشاره به همکاری حوزه هنری با دیگر نهادهای فرهنگی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 14 اجرای تئاتر خیابانی برای این هفته در شیراز در نظر گرفته شده است که تلاش شده در نقاط برخوردار و کم برخوردار شهر شیراز اجرا شود.

وی با بیان اینکه این 14 اجرا در واقع 2 نمایش اثر اصغر گروسی است، گفت: این 2 نمایش با موضوع دفاع مقدس به مدت 7 روز در 14 نقطه شیراز اجرا می‌شود تا یاد و خاطره این دوران در یاد مردم زنده شود.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان فارس افزود: علاوه بر این 7 برنامه جشنواره‌ای نیز در نقاط مختلف شهر در بوستان‌های شیراز برگزار می‌شود که همراه با شب خاطره، روایت‌گویی از جنگ و دفاع مقدس و موسیقی و مارش نظامی است.

پارسایی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تجلیل از ایثارگران است، خاطرنشان کرد: در تمامی این جشنواره‌ها از ایثارگران و رزمندگان هر محله تقدیر و تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به همکاری نهادهای فرهنگی در اجرای این برنامه‌ها تصریح کرد: حوزه هنری استان فارس، بسیج هنرمندان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مفدس و معاونت فرهنگی شهرداری شیراز در اجرای این برنامه‌ها همکاری دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها