نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۴۸۸۵۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

هر سال که پاییز آغاز می‌شود هجران گلگون‌کفنان در ذهنها متجلی می‌گردد. شهیدانی که با خون خود عزت و سربلندی را برای ملت ایران رقم زدند. هشت سال ایستادگی و مبارزه در راه اهداف والای نظام اسلامی و از خود گذشتگی در راه میهن تابلوهایی را ترسیم کرد که تا قرنها افکار عمومی را به خود جلب خواهد کرد و دشمنان را به ترس واخواهد داشت. هشت سال ایثار و شجاعت، سالهایی که بهترین فرزندان این ملت در برابر وحشی‌گری‌های صدام و خبیث‌ترین موجودات عالم مردانه ایستادند و جان خود را تقدیم ارزشها نمودند.

شهدا رفتند تا ما بمانیم و ادامه راه دهیم، راهی که سرانجامش سعادت است و افتخار. شهدا رفتند تا ما بمانیم و بر قله‌های مجاهدت چراغ یاد آنها را روشن نگاه داریم. شهدا رفتند تا ما بمانیم و نگذاریم انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. شهدا رفتند تا ما بمانیم و نگذاریم استیلای استکبار بر این مرزوبوم حاکم شود. شهدا رفتند تا ما بمانیم و نگذاریم اماممان در میان ناجوانمردیهای تاریخ تنها بماند.

هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که باید روی پای خود بایستیم و خود را به قوای مختلف مجهز نماییم تا خواب دشمنان این ملت را آشفته نماییم. تقویت بنیه دفاعی کشور و افزایش ضریب امنیتی این مرز و بوم خواسته هر انسان دلسوزی است که دل در گرو امام و انقلاب دارد. بی شک خاموشی استکبار جهانی در سایه بیداری فرزندان این مردم در نیروهای مسلح حاصل شده است که این امر با تقدیم هزاران شهید برآورده شده است. باید قدر نعمت امنیت را بدانیم و شکرگزار رهبری‌های داهیانه حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» باشیم که در میان شعله‌های آتش آسوده و امن گذران زندگی می‌کنیم.

هر سال هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت هایی است به بلندای تاریخ که در دفتر انقلاب ثبت شده است. اینجانب بر خود وظیفه می دانم این روزها را به خانواده معظم شهدا و همه جانبازان، آزادگان و ایثارگران تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت برای تک تک امت قهرمان آرزوی روزهای زیبای پیش رو را بنمایم.

والسلام علیکم ورحمت ا... وبرکاته

سید مهدی قریشی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه

ارسال نظرات