خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همزمان با برگزاری جشن شکوفه‌ها در سراسر کشور، ۵۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی اصفهان در سراسر استان، راهی کلاس‌های درس شدند.
کد خبر: ۸۷۴۸۸۰۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، با گذشت 3 ماه از تعطیلات تابستانی، بالاخره بوی ماه مهر، ماه مدرسه در کوچه و خیابان‌های شهر طنین‌انداز شد و دانش‌آموزان با خرید لوازم مدرسه، آماده رفتن به مدرسه و شروع هیاهوی مختص سن و سال حال و هوای مدرسه شدند تا سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

کلاس اولی‌ها امروز هم مثل هر سال، یک روز زودتر از سایر دانش‌آموزان وارد کلاس درس می‌شوند و امروز همان روز خاص، به یادماندنی و سرشار از خاطره برای کلاس اولی‌ها و والدین آن‌ها است.

امروز، جشن شکوفه‌ها به منظور خیرمقدم و آشنایی دانش‌آموزان با محیط مدرسه و جدایی نیم روزی آنان از والدین، با حضور مدیران آموزش و پرورش و سایر مسئولان استان، برای نخستین‌بار به صورت استانی در شهرستان کاشان برگزار شد و زنگ مدرسه با حضور کلاس اولی‌ها نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به برگزاری جشن شکوفه‌های دانش‌آموزی در استان اصفهان اظهار داشت: ورود دانش‌‌آموزان به محیط پویای مدرسه نزدیک به اعیاد با سعادت قربان و غدیر و مقارن با هفته دفاع مقدس بوده که باید نام و یاد شهدای دفاع مقدس را گرامی داشته و آنان را الگو و سرمشق دانش‌آموزان قرار دهیم.

محمد حسن قائدی‌ها افزود: در سال جاری 50 هزار دانش‌آموز کلاس اولی در کلاس درس حاضر شدند و همه مدارس سطح ابتدایی آماده استقبال از آنان هستند.

وی با اشاره به افزایش آمار دانش‌آموزان کلاس‌اولی در مدارس استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان در سال تحصیلی جدید با افزایش 8 هزار نفری دانش‌آموزان کلاس اولی مواجه است. در سال تحصیلی جدید 860 هزار دانش‌آموز در 6 هزار و 500 واحد آموزشی حاضر می‌‍‌‌‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره دیگر دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: هم‌چنین 50 هزار دانش‌آموز وارد کلاس اول و 56 هزار نیروی فرهنگی مشغول به تدریس می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها