خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان غربی:

باید به اقتدار اقتصادی دست پیدا کنیم/ در تأمین امنیت خودکفا و با هیچ کشوری پیمان نبسته ایم

استاندار آذربایجان غربی گفت: یاد گرفته ایم کشور را با اقتدار اداره کنیم چرا که اقتدار مایه امنیت و آسایش ملت ماست و خوشبختانه کشور ما در تامین امنیت خودکفا است و با هیچ کشوری پیمان نظامی ندارد.
کد خبر: ۸۷۴۸۷۵۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در مراسم رژه یگان های نیروهای مسلح ارومیه که با حضور جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی با حضور مردم که سربازان راستین حضرت امام خمینی (ره) بودند تحقق پیدا کرد و توانستیم توطئه های استکبار را که اجرای آن بر عهده صدام بود خنثی کنیم و کشور را از گزند توطئه ها حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: پس از اقتدار نظامی و سیاسی، نیاز اصلی کشور دستیابی به اقتدار اقتصادی و خودکفایی بود و ضرورت داشت کارهای جدی تری در حوزه مختلف انجام شود.

استاندار آذربایجان غربی افزود: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند جنگ برای ما نعمت بود و اقتدار نظامی که از همان زمان آغاز شد، ادامه پیدا کرد و تا امروز نیز ادامه دارد.

سعادت در ادامه گفت: قدرت بازدارندگی ما در حدی است که دشمن به آن حسادت ورزیده و آن را آماج حمله قرار می دهد.

وی افزود: خوشبختانه کشور ما در تامین امنیت خودکفا است و با هیچ کشوری پیمان نظامی ندارد.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: امروز موظف هستیم دوشادوش اقتدار نظامی و سیاسی، با استفاده از ظرفیت های مردمی و توانمندی های طبیعی و مرزی و کلیه حوزه هایی که در امر اقتدار تاثیرگذار هستند، به اقتدار اقتصادی دست پیدا کنیم و پتانسیل های خودمان را به جایی برسانیم که با تکانه های دنیای استکبار تسلیم نشویم.

وی ضمن بیان این که امنیت خوبی در استان ما حاکم است، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با استفاده از نیروهای علمی و فنی در حوزه های مختلف از جوانان عزیز و فارغ التحصیلان که نیاز به اشتغال دارند استفاده کنیم و به مرحله ای برسیم که اقتدار اقتصادیمان نیز به رخ دنیا کشیده بشود.

ارسال نظرات