خبرهای داغ:
هاشمی در جلسه ستاد اربعین شاهرود گفت: برگزاري همايش اربعين حسيني فرصتی است تا در برابر ترفندها، توطئه هاي دشمنان كه برگرفته از اسلام آمريكايي هستند، ايستادگي كرده و با برپايي هر چه باشكوه تر اين مراسم بهترين جواب را براي دشمنان اسلام ارائه دهيم.
کد خبر: ۸۷۴۸۶۶۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمد رضا هاشمي در نشست ستاد اربعین شاهرود که در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، ضمن اشاره به مشاركت مردم شهرستان درستاد اربعين حسيني، ابراز داشت: بعد از سرنگوني رژيم صدام تا كنون۲۰ميليون ايراني عاشق به خاطر ابراز ارادت به خاندان نبوي(ص) در مراسم هاي مختلف راهي عتبات عاليات شدند كه در سال پيش بيني مي شود سيل مشتاقان شاهرودي به بيش از پنج هزار نفر برسد لذا بايد براي اين رويداد عظيم برنامه ريزي منسجم و دقيق داشت.

وي افزود: سال جاري فرصت خوبي است تا با برگزاري همايش اربعين حسيني در برابر ترفندها، توطئه هاي دشمنان كه برگرفته از اسلام آمريكايي هستند، ايستادگي كرده و با برپايي هر چه باشكوه تر اين مراسم بهترين جواب را براي دشمنان اسلام ارائه دهيم.

رئيس شوراي اداري شاهرود با بيان اينكه شرايط براي حضور زائران حسيني در اربعين مهيا است، گفت: مردم عراق به بهترين نحو از زائران استقبال مي كنند و دولت ايران با توجه به شرايط اقتصادي و جوّ جنگ و وجود گروه هاي تكفيري در راستاي ايجاد خدمات بهتر به زائران پيشگام است.

هاشمي همچنين ابراز کرد: ستاد اربعين حسيني متشكل از امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه فعاليت خود را در شاهرود آغاز كرده و ماموريت اصلي آن برپايي موكب شهرستان در عراق است كه در اين باره بايد گفت، براي استان سمنان، چهار موكب شهرستاني در نظر گرفته شده كه موكب شاهرود در فاصله ۱۵۰متري حرم ابوالفضل(ع) قرار دارد و بايد بين ۱۲تا ۱۵روز داير باشد.

وي با بيان اينكه ۵۰۰ تا ۶۰۰ميليون تومان سهم كمك هاي مردمي از موكب شهرستان شاهرود است، تصريح كرد: اين موكب وظيفه تهيه امكاناتي نظير پذيرايي، تجهيزات وسيله نقليه و ... را به عهده دارد كه بايد همه دستگاه هاي اجرايي در مديريت اين پنج هزار نفر سهيم باشند تا علاوه بر سرمايه آخرت سرمايه دنيوي كه همان عاقبت بخيري است را براي خود فراهم كنند از سوي ديگر بايد گفت بهترين راه مبارزه با آسيب هاي اجتماعي، كمك به برگزاري مراسم اربعين حسيني است لذا شورا، اصناف، بازاريان و...به خاطر عشق به امام حسين(ع) در اين كار خير سهيم شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها