خبرهای داغ:
سرهنگ جهانگیر کریمی از وقوع چهار حادثه رانندگی در جاده های اصفهان و کشته شدن نه نفر و مجروحیت هشت نفر طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۸۶۵۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه روز دوشنبه یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در اتوبان امیرکبیر با یک دستگاه کامیون کشنده هوو برخورد می کند.

وی ادامه داد: در این حادثه که به علت عدم توانایی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی اتفاق افتاد راننده و پنج سرنشین خودرو که همگی از اعضای یک خانواده بودنددر دم جان باختند.

این مقام انتظامی افزود: در حادثه دیگری که در محور خوانسار-گلپایگان اتفاق افتاد یک دستگاه پژو ۴۰۵ به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد که متاسفانه راننده ۶۰ ساله فوت کرد و چهار سرنشین مجروح شدند.

سرهنگ کریمی همچنین از واژگونی یک دستگاه پژو در محور نجف آباد-عسگران خبر داد و اظهار داشت: در اثر این حادثه که به علت عدم توجه به جلو اتفاق افتاد یک نفر فوت و دو نفر مجروح شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور خور –جندق به علت عدم توجه به جلو و کشته شدن یک نفر و مجروحیت دو نفراز سرنشینان آن خبر داد و از رانندگان خواست: با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنید، به جلو و اطراف توجه کامل داشته باشید و همیشه این مطلب را در ذهن خود داشته باشید که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها