با فرارسیدن سال تحصیلی جدید دانش آموزان ابتدایی مازندران مدارس استان را خوش قدم کردند.
کد خبر: ۸۷۴۸۶۱۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

به گزاترش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان سایر مقاطع تحصیلی استان از شنبه گفت: کتب تحصیلی دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی استان از سوم مهرماه توزیع خواهد شد.

مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی 43 هزار کلاس اولی و پیش دبستانی مازندران تحت عنوان شکوفه‌ها و غنچه‌ها صبح امروز در دبستان حضرت رقیه (س) ناحیه دو ساری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، رئیس شورای شهر ساری و مسئولان استانی و اولیا دانش آموزان برگزار شد.

سید علی قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان کلاس اولی، گفت: تعلیم و تربیت و تزکیه نفس از دوران آغاز سال تحصیلی باید به دانش آموزان آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه امسال 43 هزار دانش آموز کلاس اولی و پیش دبستانی وارد بوستان تعلیم و تربیت شدند، افزود: تمام امکانات آموزشی و فرهنگی برای آغاز سال تحصیلی دانش آموزان مهیا است.

قاسمی با بیان اینکه فضای پرنشاط توام با تعلیم و تربیت اسلامی را برای دانش‌آموزان ترسیم خواهیم کرد، افزود: باید از فضای پاک مدارس برای ارتقا معرفت دینی و ارزشی دانش آموزان بهره‌گیری کنیم.

علیجان شمشیربند، رئیس شورای شهر ساری نیز با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری ساری از هیچ تلاشی برای کمک به ارتقا تعلیم و تربیت دانش‌آموزان مدارس ساری فروگذار نخواهد کرد، گفت: امسال با همکاری آموزش و پرورش نسبت به ساماندهی سرویس‌های مدارس گام‌های اساسی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح همیار پلیس در مدارس استان کمک شایانی به ترافیک خیابان‌ها در هنگام تعطیلی مدارس کرده است، افزود: باید نسبت به تداوم این طرح موثر در مدارس اهتمام جدی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها