خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز عنوان کرد:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : دفاع مقدس الگوی بی‌مانند برای همه ملت‌های جهان است که نتایج ایستادگی و مجاهدت‌های ملت ایران در 8 سال جنگ تحمیلی امروز در سایر کشورها به وضوح قابل مشاهده است.
کد خبر: ۸۷۴۸۵۷۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در مراسم رژه نیروهای مسلح نظامی و انتظامی شهرستان البرز که با حضور فرماندهان انتظامی و نظامی استانی و شهرستانی برگزار شد  اظهار کرد: اگر امروز در کشورمان امنیت و آسایش را احساس می‌کنیم آنرا مدیون خود شهداء و مجاهدت‌های ایثارگران جامعه هستیم.

فرمانده سپاه شهرستان البرز بیان کرد: دفاع مقدس الگوی بی‌مانند برای همه ملت‌های جهان است که نتایج ایستادگی و مجاهدت‌های ملت ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی امروز در سایر کشورها به وضوح قابل مشاهده می‌باشد.

حیدری افزود: دفاع مقدس موجب شد تا ما دشمنان داخلی و خارجی خود را شناخته و بتوانیم با شناخت بیشتری برای آینده انقلاب و نظام برنامه‌ریزی کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)گفت: رزمندگان ما در طول دوران جنگ تحمیلی با رفتار اسلامی خود با اسراء و عدم هدف قراردادن غیرنظامیان اسلام ناب محمدی(ص) را به جهان معرفی کردند.

 وی تاکید کرد: باید از فرصت هفته دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ بسیجی، ایثار و شهادت در بین نسل نوجوان و جوان جامعه استفاده کرد که حصول این مهم نیازمند وحدت و همدلی تمامی ارگان‌ها در حول محور انقلاب و ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال کمرنگ کردن هفته دفاع مقدس و ایجاد انحرافات در این حماسه بزرگ است که برگزاری برنامه‌های مختلف در این هفته می‌تواند نقش‌ بسزایی در آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان در آشنایی با شهدا داشته باشد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در پایان خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای ما را به عنوان اسطوره‌های بی‌بدیل پایداری، ایثار و مجاهد در جامعه زنده نگه‌ داشته و ما را در برابر تهدیدات بیمه خواهد کرد.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها