خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه قزوین:

باید از دفاع مقدس درس عزت و شرف آموخت

مسئول سیاسی سپاه قزوین اذعان کرد: با بهره بردن از خاطرات جانبازان و وصیت‌ نامه‌های شهدا باید از دفاع مقدس هم عبرت گرفت و هم درس عزت و شرف آموخت.
کد خبر: ۸۷۴۸۵۵۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

علی کوچک‌خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به جامعه شهید پرور ایران درخصوص هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس جنگ تحمیل شده به ایران از سوی استکبار جهانی بود که قدرت‌های غرب و شرق و اعراب منطقه برای براندازی انقلاب اسلامی بسیج شده و این توطئه بزرگ را برنامه‌ریزی کردند.

وی اضافه کرد: در جریان جنگ تحمیلی جوانان این آب و خاک شجاعانه و جان بر کف با مدیریت الهی امام خمینی (ره) از تمامیت ارزی کشور دفاع و استقلال این مرز و بوم را حفظ نمودند.

کوچک‌خانی با یادآور شدن اشکال مختلف حربه‌های دشمن تصریح کرد: با وجود گذشت سی سال از جنگ تحمیلی همچنان مبارزه استکبار با آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه دارد و دشمن با استفاده از نفوذ فرهنگی و جنگ سرد در برابر ایران اسلامی قد علم کرده است.

این مسئول آگاه‌سازی تمام اقشار جامعه به خصوص جوانان را برای پیروزی در جنگ سرد ضروری دانست و تشریح کرد: باید با یادآوری خاطرات دفاع مقدس، تشریح جان‌فشانی‌های رزمندگان و بزرگداشت نام و یاد شهیدان روحیه شهادت‌طلبی و ایثار و همچنین عرق ملی را در جوانان تقویت کرد.

وی رزمندگان و افراد پیش‌کسوت را سرمایه‌های این مملکت معرفی کرد و گفت: باید از افراد حاضر در جبهه‌ها برای شرکت در برنامه‌ها و بیان ریزه‌کاری‌های جنگ استفاده برد تا دفاع مقدس برای جوانان ملموس تر گردد.

کوچک‌خانی در ادامه خاطر نشان کرد: باید علاوه بر بیان خاطرات جنگ، موضوعات و بحث‌های روز نیز در جهت افزایش بصیرت جوانان مورد بررسی قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به هیجان دوران جوانی و ریسک پذیری افراد در این بازه سنی تبیین کرد: با توجه به روحیه شجاع توام با ریسک‌پذیری بالای جوانان بهتر است با بیان رشادت‌های رزمندگان قشر جوان را که اغلب جنگ جانانه را می‌پسندند به مطالعه و تفکر پیرامون دغاع مقدس علاقه‌مند کرد.

مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین در خاتمه اذعان کرد: با بهره بردن از خاطرات جانبازان و وصیت‌ نامه‌های شهدا باید از دفاع مقدس هم عبرت گرفت و هم درس عزت و شرف آموخت.

1101/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها