حجت الاسلام حسین فلاح نژاد گفت: نسل آینده باید از پیام انقلاب بهره مند شود و اگر نظام میخواهد پایدار باشد باید نسل به نسل این پیام رسانده شود .
کد خبر: ۸۷۴۸۵۴۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
حجت الاسلام حسین فلاح نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نظرآباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: نسل آینده باید از پیام انقلاب بهره مند شود و اگر نظام میخواهد پایدار باشد باید نسل به نسل این پیام رسانده شود .
 
وی مهمترین عوامل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را تبعیت از ولی فقیه، ایمان و اعتقاد راسخ و توکل بر خدا و اکتفا بر خودشان و خودباوری دانست و افزود: تا زمانی که از ولایت فقیه اطاعت داشته باشیم هیچ آسیبی به مملکت نمیرسد .
 
حجت الاسلام حسین فلاح نژاد دستاورد های داخلی و بین المللی را که امروز به وسیله آنها توانسته ایم کشورمان را به دنیا معرفی کنیم ازنتایج 8 سال دفاع مقدس دانست و گفت: در حال حاضر شش کشور بزرگ جهان در یک طرف و کشور ما در طرف دیگر با یکدیگر مذاکره میکنند و میتوانیم در کشور های منطقه که در بحران هستند حرفی برای گفتن داشته باشیم و اکنون به حدی رسیده ایم که توان تولید جنگ افزار داخلی داریم.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نظرآباد عنوان کرد: آنچه تاریخ ثابت کرد عبرت پذیری از گذشته است، هشت سال دفاع مقدس درس بسیار زیادی به ما آموخته است و آن درس خودباوری و خوداکتفایی است.
 
حجت الاسلام حسین فلاح نژاد با بیان اینکه دشمنان به این نتیجه رسیدند که جوانان و اعتقادات ما را از بین ببرند اظهار داشت: آنها از جوان 13ساله ای که خود را به زیر تانک می اندازد میترسند، دشمنان از سلاح و مهمات ما نمیترسند و زمانی که جوانان ما ولایت فقیه را کنار بزنند و اسیر شهوت شوند قطعا آن وقت حمله خواهند کرد، و اولین پیام شهدا تبعیت از ولی فقیه است.
 
وی در پایان تخطی از ولایت فقیه را ضربه به اسلام و شیعه دانست و خاطر نشان کرد:عده ای در زمان پیامبر بودند که گوش به فرمایشات ایشان نداده و باعث شدند که ماجرای ثقیفه بوجود بیاید و ما باید با رفتار آگاهانه از ولایت دفاع کنیم و نگذاریم دشمن به مقصود خود برسد.
 
خبرنگار بسیجی: عزتی
ارسال نظرات
پر بیننده ها