خبرهای داغ:
همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس
مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۹۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
رژه نیروهای مسلح در قم برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم پیش از ظهر امروز در بلوار پیامبر اعظم برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله سید محمد سعیدی، امام جمعه قم، سردار احمدی فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ ابیطالب(ع) قم، صادقی استاندار قم، فرماندهان نیروهای ارتش مستقر در استان، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج قم و دیگر مسوولان استانی و نظامی به همراه جمع کثیری از مردم حضور داشتند.

مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد و پس از آن سردار احمدی به همه مهمانان مراسم خوش آمد گفت.

فرمانده سپاه امام علی‌بن ابیطالب(ع) قم در این مراسم با اشاره به ظرفیت عظیم دفاع مقدس گفت: دشمن در ابتدای جنگ تحمیلی با حمله به ایران به دنبال تجزیه این کشور بود، اما جنگ تحمیلی به نقطه سربلندی مردم ما تبدیل و ملت ایران برای ملت‌های منطقه الگو شد.

احمدی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما می‌دانند که اگر مقاومتی در لبنان، غزه، سوریه و عراق وجود دارد، به برکت نفس امام خمینی(ره) و رهبری مقام معظم رهبری است.

امام جمعه قم نیز در ادامه این مراسم با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار کرد: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس بدون اتکا به خارج در برابر تمام دنیا ایستاد و توانست که با افتخار این دوران را پشت سر بگذارد، استان قم هم در طول دفاع مقدس 6 هزار شهید تقدیم اسلام کرد.

آیت‌الله سعیدی افزود: ما در آستانه هفته دفاع مقدس خوشحال هستیم که به امر خدا و با ولایت‌پذیری از امیرالمؤمنین(ع) و ولایت فقیه مسیر انقلاب اسلامی را طی کردیم، البته دنیای مستکبر حرکت ما را بر نمی‌تابد.

در بخش پایانی این مراسم گروهان‌های نمونه سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی مستقر در استان قم، نیروی انتظامی و نواحی مختلف بسیج با رژه از مقابل جایگاه، اقتدار و آمادگی خود را نمایش دادند.
ارسال نظرات