خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

هرچه برد موشک‌هایمان بیشتر باشد دایره امنیتمان بیشتر خواهد بود

حجت الاسلام عابدینی گفت: امروز عزت و افتخار ما این است که شیعه ابا عبدالله (ع) هستیم و طرفداران ابا عبدالله تنها ما شیعیان نیستیم، بلکه صدها میلیون مسلمان و مسیحی عاشق اهل بیت هستند.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۹۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح در قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  رادمردان و رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: ارتشی که الهی باشد عزت و افتخارش را  را از خدا می گیرد.

وی افزود: زمانیکه  دشمن را شکست می دهید و موشک ها و تیرهای شما به دشمن اصابت می‌کند این شما نیستید بلکه خدای متعال است که این کار را انجام می دهد و این زمانی است که خدای متعال خلوص شما را در عبادت و بندگی و دفاع برای رضای خدا قبول کند و تیری را که رها می کنید برای رضای خدا و به قلب دشمنان خدا باشد.

عابدینی ادامه داد: به همین دلیل است که در قرآن کریم می فرمایند: "و اعدو لهم ما استطعتم من قوه من رباط الخیل ترهبون به عدوالله و عدوکم"، یعنی هرچقدر می توانید نیرو و اسبان سواری آماده و مهیا سازید تا به وسیله آن در دل دشمنان خود و دشمنان خدا رعب و ترس افکنید و امروز هرچقدر برد موشک های شما بیشتر شود  رعب و ترس دشمن از شما زیاد می شود و شما امنیت بیشتری خواهید داشت. امام جمعه قزوین مطرح کرد: امروز عزت و افتخار ما این است که شیعه ابا عبدالله (ع) هستیم و طرفداران ابا عبدالله تنها ما شیعیان نیستیم بلکه صدها میلیون مسلمان و مسیحی  عاشق اهل بیت هستند. 

وی در پایان مطرح کرد: وقتی پیامبر اکرم فرمودند: من شهر علم هستم و علی دروازه علم یعنی همه رسالت و امامت از فرزندان علی  (ع) ادامه خواهد یافت وقتی در برابر دشمنان خدا می ایستید باید ثبات قدم  داشته باشید و از هیچ قدرتی  نهراسید و تنها قدرت مطلق را خدای تبارک و تعالی بدانید و شما باید تلاش کنید که این انقلاب با تکیه بر آموزه های قرآنی قدرتمندانه به پیش برود.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار