فراخوان ارسال آثار مکتوب با موضوع اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری بسیج: 10 اثر مکتوب در حوزه «اقتصاد مقاومتی» در قالب کتاب، نشریه و رسانه خبری در شهرستان ری انتخاب و از صاحبان آثار تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۹۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ «سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، با اعلام این خبر گفت: همزمان با سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، 10 اثر  مکتوب با موضوع های «اقتصاد مقاومتی»، «اصلاح الگوی مصرف»، «تقویت فرهنگ مدیریت جهادی» و «مبارزه با فساد» در قالب کتاب، نشریه و رسانه خبری که در سال جاری منتشر شده باشد، انتخاب و معرفی می شود.

وی افزود: تبديل اقتصاد ايران به يك اقتصاد پويا، مقاوم،‌ مستحكم و آسيب‌ناپذير در برابر تحریم ها، از ضروريات قطعي در شرايط كنوني انقلاب و كشور است و در این میان نقش فرهنگ، بسیار مهم و اساسی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری تاکید کرد: فرهنگ نقش اساسي و تعيين‌كننده در هر نوع تحول از جمله تحول اقتصادي دارد و مقوله فرهنگ در تحولات اقتصادي،‌ يك نقش اساسي و تعيين‌كننده دارد .

«موسوی» با اشاره به اینکه تمامي مسائل جامعه از جمله اقتصاد آن، متأثر از فرهنگ است، خاطر نشان کرد: اگر فرهنگ يك جامعه، فرهنگي صحيح،‌ پويا و پيشرو باشد روز به روز برعزت، اعتلا و اقتدار آن جامعه افزوده مي‌شود .

وی یادآور شد: سزاوار است اصحاب فرهنگ و قلم نیز به سهم خود با تولید آثار نوشتاری به این امر مهم کمک کنند و از این رو اهالی قلم و رسانه شهرستان ری می توانند آثار خود را تا پایان آذرماه سال جاری برای داوری و تجلیل به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری آورده و یا به نشانی shahrerey.tehran@farhangmail.ir   ارسال کنند.

 

 

 

ارسال نظرات