خبرگزاری بسیج: معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از برپایی جشن ویژه کلاس اولی های این منطقه جنوبی در راستای ویژه برنامه های بازگشایی مدارس و طرح بازباران خبرداد.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۸۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 96-95 جشن تحصیلی برای کلاس اولی های این منطقه در سه مدرسه امام هادی(ع)، چیت ری و شهید ثانی در روز چهارشنبه، 31 شهریور برگزار می شود.

نامداری با اشاره به اینکه بیش از 30 عنوان برنامه در طرح باز باران برای مدارس و دانش آموزان تدارک دیده شده است، افزود: مجموعه جشن های آغاز سال تحصیلی جدید با برنامه های متنوع هنری، نمایشی و آموزشی با حضور شهرداران نواحی، ائمه جماعات، شورایارها، مدیران محله و جمعی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم در مدارس برپا می شود.

وی به اهمیت ویژه برنامه هایی که برای سال اولی ها اجرا  پيش بينى شده است اشاره کرد و ادامه داد: توزیع بسته های سلامت محور، برپایی کارگاه های آموزشی در قالب نمایش عروسکی، مسابقات ورزشی و ده ها فعالیت دیگر از ویژه برنامه هایی است که تا پایان مهر برای این دانش آموزان کلاس اولی برگزار خواهد بود تا بستر تعامل مدیریت شهری با قشر دانش آموزی فراهم شود.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 برپایی جشن بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ مدرسه، همزمان با روز شنبه سوم مهر در مدارس منتخب منطقه 20 را از دیگر برنامه های ویژه آغاز سال تحصیلی جدید در نخستین روزهای مهرماه برشمرد.

 

ارسال نظرات