خبرهای داغ:
بیانیه:

دفاع مقدس درس ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن است

روابط عمومی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۷۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدی روابط عمومی سپاه ناحی امام حسین(ع) بوئین زهرا بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر میباشد:

بسمه تعالی

دوران 8 ساله دفاع مقدس، دفاع ملت سلحشور ايران در حفظ نظام مقدس اسلامي و حراست از مرزهاي عزت و شرف اين مرز و بوم همانند نگيني تابناك در عرصه تاريخي انقلاب اسلامي مي درخشد. دفاع مقدسي كه توانست در زمينه هاي مختلف
سياسي، نظامي، فرهنگي و ... معادلات جهاني را برهم زند و معادلات مادي دنياپرستان را نقش بر آب سازد.
به گواه تاريخ، تا به امروز هيچ انقلابي مانند انقلاب اسلامي ايران پس از چهار دهه بر اصول و عقايد خود پابرجا نمانده است و اين عدم انحراف انقلاب اسلامي از آغاز تا كنون بي شك ثمره خون فرزنداني است كه در استواري بر عقائد حق خود به درجه ايثار رسيدند.

هفته دفاع مقدس يعني ملتي كه شهادت دارد اسارت ندارد، هفته دفاع مقدس ظهور همدلي و ايثارگري است در درياي مواج تهديدات فراروي ايران اسلامي كه همواره مي‌بايست به فرصت تبديل شوند.
بي ترديد امنيت امروز خود و فرزندانمان در اين كشور و در اين منطقه مملو از خطر و تهديد را مديون سرمايه گرانقدر دفاع مقدس هستيم و شايسته است كه با وحدت و همدلي، امروز با رهبري هوشمندانه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) سپري سازيم و همه با هم پاسدار خون همه شهدايي باشيم كه عاشقانه در راه انقلاب اسلامي گام برداشتند.
دفاع مقدس ترجمان مقاومت در برابر استكبار جهاني است پيامي كه امروز مرزهاي كشور را درنورديده و به آن سوي مرزها رفته و خود را در ساختار مقاومت در برابر صهيونيست هاي وحشي و گروه هاي تروريستي به تجلي درآورده است.
اما بايد يادمان باشد كه جنگ پايان يافته است اما دشمني ها همچنان باقي است و دشمن با قدرت نرم و گاه با قدرت سخت با جنگي هوشمند در پي ضربه زدن به مقاومت است.
امروز كار دشمنان جنگ نيابتي است كه مسلمانان را به نيابت از خود به جان مسلمانان مي اندازد و به دست عوامل خود بمب شيميايي بر سر مردم بي‌گناه مي ريزد و با ژست عوام فريبانه نداي حقوق بشر در جهان سر مي دهد.
امروز بار ديگر دست هاي پنهان استكبار جهاني براي ايجاد اختلاف در دنياي اسلام، از آستين گروهي بيرون آمده است كه ادعاي مسلماني آنان گوش فلك را كر نموده و نقطه اي ديگر از جهان اسلام را دچار بلا و مصيبت كرده است قلوب مسلمانان را جريحه دار نموده.
اما دشمن بداند امت حزب اله امروز بيش از هر زماني بيدار است و گوش به فرمان خلف صالح حضرت امام (ره) يعني امام خامنه اي (مدظله العالي) فتنه ها را يكي پس از ديگري خنثي خواهند نمود و استكبار خارجي و منافقان داخلي را نا اميد خواهند كرد.
ما پاسداران و بسيجيان ناحيه بوئين زهرا با اقتدا به شهيدانمان، پشت سر مقام عظماي ولايت و در راستاي تحقق اهداف انقلاب اسلامي با بصيرت حركت خواهيم كرد و اجازه نخواهيم داد دشمنان انقلاب اسلامي به اهداف پليد خود برسند.
2001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار