نیروهای مسلح و بسیجیان و خانواده‌های شهدا و عشایر غیور شهرستان لنده امروز با حضور خود در مراسم رژه 31 شهریور شکوه و اقتدار نظامی ایران را به تصویر کشاندند.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۶۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

شهریور آغاز دفاعی مقدس در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار بوده است.

امروز مردان و زنان ایران اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و 31 شهریور، امنیت و اقتدار و صلابت نظام را به تصویر کشاندند.

ملت ایران سال‌هاست که با خودکفایی در امر نظامی و تسلیحاتی توانسته اقتدار و امنیت و آسایش و رفاه عمومی جامعه را دوچندان و مسیر توسعه و پیشرفت را هموار سازد تا دیگر هیچ ابرقدرتی نتواند گوشه چشمی به ملت و خاک و ناموس وطن داشته باشد.

امروز عشایر غیور و گردان‌های عاشورا و الزهرا و ذوالفقار در شهرستان لنده با نمایش اقتدار و صلابت ایران همگام با سایر نقاط استان و کشور بر لزوم توانمندسازی و توسعه و پیشرفت نظامی و تسلیحاتی کشور تأکید کردند.

آنان با عهد و پیمان با شهدا و امام و شهدا و رهبری معظم انقلاب بر حفظ آمادگی دفاعی و رزمی برای دفاع از کیان و ناموس و وطن تأکید کردند تا دیگر دشمنان نظام نتوانند چشم طمع بر این آب و خاک داشته باشند.

قدم‌های استوار و گام‌های محکم بسیجیان و نیروهای مسلح این شهرستان بر پرچم آمریکا و آل سعود نشان از اقتداری است که ایران را به قله‌های پیشرفت و ترقی رهنمون ساخته و استکبار را به ذلت و خواری کشانده است.

ارسال نظرات