خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم با حضور پرشور مردم و مسئولین استانی در شهر محمود آباد نمونه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۴۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: بازسازی واقعه بزرگ تاریخی غدیر به همت این ناحیه و ادارات، نهادها و سازمانهای فرهنگی شهرستان و شورای اسلامی و شهرداری محمود آباد نمونه در شهر محمود آباد نمونه برگزار شد.

وی گفت: این مراسم به کارگردانی آقای محمد شهسواری و با هنرمندی 230 نفر برگزار شد که هدف از اجرای این نمایش احیا و ترویج معارف غدیرمی‌باشد.

معروفی همچنین در خصوص برنامه های اجرا شده در این نمایش بیان کرد: در این نمایش صحنه های مختلف واقعه غدیر مانندحرکت کاروان، خطبه پیامبر (ص) و معرفی حضرت علی به جانشینی و نماز خواندن کاروانیان به تصویر در می آید.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به اینکه بازسازی نمایش واقعه غدیرخم باعث ترویج فرهنگ غدیرخم در میان جامعه و همچنین انتقال پیام غدیر از طریق هنرنمایش به جوانان می شود، تاکید کرد: نمایش بازسازی غدیرخم یک نوع شبیه خوانی جدید است، چرا که فضا را به شکل بسیار زیبایی بازسازی می کند و جذابیت این نمایش که مهمترین هدف آن، انتقال پیام غدیرخم است را دو چندان می کند.

4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها