حجت الاسلام لروند، امام جمعه شهرستان ایوان: پاسداران جلوتر از زمان در حرکتند. پاسداران کسانی هستند که قبل از زمان متوجه می شوند؛ همه تهدیدات را می فهمند. پاسدار ماندان مهم است. پیام دفاع مقدس زنده ماندن ارزشها و ایثارگریهائی است که در روحیه پاسداری نهفته است.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۴۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام لروند، امام جمعه شهرستان ایواندر صبحگاه مشترک هفته دفاع مقدس در محل سپاه ناحیه ایوان گفت: پاسداران جلوتر از زمان در حرکتند. پاسداران کسانی هستند که قبل از زمان متوجه می شوند؛ همه تهدیدات در حوزه های مختلف را می فهمند؛ چه تهدیدات اقتصادی، چه دفاعی، چه فرهنگی وسیاسی را. فرقی ندارد که این پاسداران در هرکسوتی باشند؛ روحانی یا سرباز و یا مانند آن. پاسدار ماندان مهم است.

وی به خصوصیات فرمانده دلاور حاج امد متوسلیان اشاره و تصریح کرد: متوسلیان هم سیاستمدار بود، هم فرمانده ، هم اقتصاد دان بود، هم پاسدار و در عبادت آنقدر اشک می ریخت که دیگران را منقلب می کرد.

امام جمعه ایوان افزود: پیام دفاع مقدس زنده ماندن ارزشها و ایثارگریهائی است که در روحیه پاسداری نهفته است. امنیت و آسایش امروز ما مدیون و مرهون آن ایثارگریهاست.

سرهنگ دوم پاسدار محمدحسین فولادی ضمن عرض خیرمقدم به شرکت کنندگان در مراسم گفت: این همه توانمندی و داشته را از فرهنگ جوشان دفاع مقدس کسب کرده ایم. به زعم دشمنان امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرتمندترین نیروی نظامی در خاورمیانه است. سپاه میراث دار خون شهداست. عظمت سپاه از خون شهدائی است که در دفاع مقدس ریخته شد.

فولادی تصریح کرد: سپاه زائیده تفکر نوین امام(ره) بود. امروز برنامه های عملیاتی سپاه در حوزه اقتصادی و سازندگی مورد توجه دشمن قرار گرفته است .

معروف بسطامی، فرماندار ایوان نیز گفت: در شرایط نابرابر جنگ به ایران تحمیل شد . این حمله همه جانبه با هدف براندازی و نابودی نظام اسلامی که با شعار « نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی» قد علم کرده بود تعریف شد.

فرماندار ایوان افزود : در شرایط نامساعد اول انقلاب و وضعیت نا مناسب ، دشمن با پشتوانه خارجی تا بخشهائی از سرزمین مقدس اسلامی پیش روی کرد؛ در چنین وضعیتی جوانان پرشور صحنه هائی دلنشین خلق کردند. هشت سال دفاع مقدس سراسر عشق و ایثارگری است. میدان دار صحنه ها عشق بود و بس. در سنگرها و خاکریزهای دفاع مقدس بوی عشق می آمد.

بسطامی تأکید کرد: امروز باید افتخار کنیم که ابن هشت سال دفاع مقدس از منورترین حماسه های دوران جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات