مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی غرفه مبتکران و مخترعین کهگیلویه و بویراحمد در محل نمایشگاه کنگره ملی شهدا خبر داد و گفت: در این غرفه شهدای نخبه معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۴۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

صادق خرسندیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن کنگره ملی سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به اینکه کنگره ملی 1880 شهید استان از 11 لغایت 15 مهرماه برگزار می‌شود، لذا بر همین اساس بسیج علمی پژوهشی با آمادگی کامل در این کنگره ملی حضور می‌یابد.

مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی غرفه مبتکرین و مخترعین در حاشیه برگزاری کنگره 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این غرفه از پنجم مهرماه در محل برگزاری نمایشگاه کنگره واقع در مصلی بزرگ امام خمینی شهر یاسوج برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح‌های اول تا سوم مخترعین و مبتکرین در نمایشگاه را انتخاب و حمایت‌های مالی لازم از آن‌ها صورت می‌گیرد.

خرسندیان در ادامه با اشاره به نقش موثر و تأثیرگذار مخترعین در توسعه و پیشرفت استان اذعان کرد: جامع نخبه و مبتکر نیازمند حمایت و توجه هرچه بیشتر مسؤولان است، بدین منظور انتظار حمایت هرچه بیشتر از نخبگان و مبتکران را داریم.

وی تصریح کرد: جامعه نخبه و مخترع استان کهگیلویه و بویراحمد از بی‌توجهی مسؤولان به قشر علمی و نخبه نبود مکان مناسب جهت ارائه طرح‌های علمی و پژوهشی گلایه‌هایی دارند که انتظار می‌رود به این قشر هم توجه شود.

مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه شناسایی شهدای نخبه را در دستور کار قرار دادیم، گفت: در غرفه علمی و پژوهشی نمایشگاه کنگره ملی 1880 شهید استان شهدای علمی و پژوهشی را به نحو مطلوب معرفی خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه غرفه علمی و پژوهشی در معرفی سازمان بسیج علمی و پژوهشی، خانه نخبگان و مرکز رشد تأثیر مهمی دارد، گفت: در این غرفه طرح‌های علمی دانشجویان و نخبگان دانشگاهی و دیگر مراکز رشد ارائه می‌شود.

ارسال نظرات