نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

حمایت دولت از افرادی که مایه عیب شیعه هستند، زیبنده نیست

آذین گفت: این اقدام دولت در عدم برخورد با متخلفین حقوق‎های نجومی که یک عیب است، خطاها و اشتباهات خود دولت را اثبات می‎کند و دولت به این منظور است که نمی‎خواهد پایگاه‎هایی را که دارد از دست دهد.
کد خبر: ۸۷۴۸۴۲۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
حسین آذین نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص بخشی از بیانات امام خامنه‎ای مبنی بر اینکه کسی که از بیت‌المال زیاده‌خواهی می‌کند برای نظام و جامعه‌ی اسلامی، زینت نیست گفت: قطعا این موضوع فیش‎های نجومی زیبنده نظام نیست و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری درخصوص این موضوع ورود نمودند.

آذین با اشاره به تخلفات برادر رئیس جمهور عنوان کرد: برادر رئیس جمهور در مسائل مالی، برخی انتصابات مدیران دولتی و فعالیت‎های اقتصادی نقش داشته ودر همین حال حاضر نیز در همه جا از جمله افتتاحیه المپیک حضور دارد؛ حمایت دولت ازاین گونه افراد متخلف زیبنده نیست و موجب از بین رفتن اعتماد مردم می‎شود؛ این بی‎اعتمادی مردم نیز ضربه سنگینی به کشور وارد می‎کند و بزرگ ترین خیانت است.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری در  موضوع حقوق‎های نجومی به دلیل عدم برخوردهای قاطع و مناسب دولت در این خصوص است که دراین راستا باید حتما اقدام عملی باید صورت بگیرد و اموال بیت المال برگردانده شود نه اینکه از افراد متخلف نیز حمایت صورت گیرد و به عنوان ذخیره نظام معرفی شوند؛ ذخیره نظام آن کسی است که در میدان‎های مقاومت جان خود را گذاشته و الان نیز چیزی از اموال دنیا در دست ندارد.

آذین با بیان اینکه این گونه عملکرد اسلامی نیست و لیبرالیسمی است تاکید کرد: این اقدام دولت در عدم برخورد با متخلفین حقوق‎های نجومی که یک عیب است، خطاها و اشتباهات خود دولت را اثبات می‎کند و رفتار دولت در این موضوع به این منظور است که نمی‎خواهد پایگاه‎هایی را که دارد از دست دهد.

نماینده سابق مجلس با ابراز اینکه با شیوه حکومت داری حضرت علی (علیه السلام) فاصله زیادی داریم خاطرنشان کرد: آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور یک کشور اسلامی باید طبق فرمایشات حضرت علی (علیه السلام) در نامه به مالک اشتر که منشور حکومتی ایشان است، برخورد کند و در این راستا اولین برخورد را بایستی با برادر و نزدیکان خود و همه این کسانی که مایه عیب برای نظام و شیعه هستند داشته باشد.

ارسال نظرات