خبرهای داغ:
همزمان با آغاز نخستین روز از هفته دفاع مقدس، یگان های نیروهای مسلح خوزستان در اهواز روز چهارشنبه با برپایی رژه حماسی همزمان با سراسر کشور، اقتدار و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۷۴۸۳۹۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
به گزارش بسیج به مناسبت 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، آیت الله سیدعلی شفیعی عضو خبرگان رهبری ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استان در محل بلوار قدس اهواز برگزار شد.
در این مراسم باشکوه یگان های موتوری و پیاده نیروهای مسلح و بسیج استان از مقابل جایگاه ویژه با سبک های مختلف کلاسیک و حماسی رژه رفتند.
همچنین در این آیین گروه های نمونه رزمی و پرچم، یگان های بسیج و گردان های مختلف سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و یگان های موتوری و خودرویی از مقابل جایگاه عبور کرده و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
برنامه های هفته دفاع مقدس در سال جاری در سراسر کشور از 31 شهریور با شعار 'ما می توانیم' و با اجرای رژه نیروهای مسلح آغاز شده و تا هفتم مهرماه ادامه دارد.
به مناسبت هفته دفاع مقدس سپاه ولیعصر(عج) خوزستان یک هزار و 200 ویژه برنامه را در سطح استان خوزستان اجرا می شود. 
نواخته شدن زنگ مقاومت و سخنرانی راویان دفاع مقدس در مدارس، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و معلولان، برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی از جمله ویژه برنامه های این هفته به شمار می رود که از سوی سپاه خوزستان استان اعلام شده است.
همچنین تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان وفرماندهان دفاع مقدس و تجلیل از نقش وجایگاه زنان در دفاع مقدس از برنامه های مهم در هفته دفاع مقدس است.
روز چهارشنبه 31 شهریور با عنوان 'اقتدار، صلابت، نیروهای مسلح'، روز پنجشنبه یکم مهر با عنوان 'شهیدان، ایثارگران، سربازان'، روزجمعه دوم مهر با عنوان 'معنویت، وحدت ملی، خانواده وسلامت'، روز شنبه سوم مهر با عنوان 'دانش پژوهان ، نخبگان، هنرمندان'، روز یکشنبه چهارم مهر با عنوان 'اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی مردمی و اصناف' روز دوشنبه پنجم مهر با عنوان 'پیشکسوتان و رزمندگان 'روز سه شنبه ششم مهر با عنوان 'بصیرت افزایی، دشمن شناسی و بیداری اسلامی' و در نهایت روز چهارشنبه هفتم مهر با عنوان 'فرماندهان، مسئولان، حماسه آفرینان' ، روزهای هفته دفاع مقدس در سال 1395 هستند.
رژیم بعثی عراق به سرکردگی صدام معدوم روز 31شهریور ماه 1359تجاوز همه جانبه ای را علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف ساقط کردن نظام نوپای اسلامی شروع کرد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها