اراده مسلمانان جهان در راستای آرمان‌های حضرت امام راحل است
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر افزایش اقتدار دفاعی کشور گفت: اگر دشمن بخواهد سرش به ملت ایران و نیروهای مسلح کشور برخورد کند به سنگی می‌خورد که چیزی جز سرشکستی و ذلت دنیا و آخرت نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۴۸۳۸۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که با مسئولیت سپاه روح‌الله در اراک برگزار شد با اشاره به مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی هشت ساله در حالی به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل شد که دشمن تا بُن دندان مسلح با حمایت مرتجعین و منافقین کوردل و با بهره‌گیری از همه امکانات فیزیکی و تبلیغی در مقابل نظام نوپای انقلاب اسلامی ایستادند.

وی افزود: ملت ایران با کمترین امکانات در مقابل دشمن ایستاد و در اوج سربلندی به پیروزی رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به شکست دشمنان در مقابل ملت ایران تصریح کرد: باوجود همه امکانات تبلیغی و مادی دشمنان نظام اسلامی شاهد بودیم که چگونه صدام و حزب بعث در زباله‌دان تاریخ دفن شدند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به صدور پیام انقلاب اسلامی به خارج از مرزها گفت: امروز ملت ما، هشت شعبی، لشگر بدر، ارتش عراق و سپاه قدس در سرزمین‌های اسلامی در مقابل داعش، حزب بعث و تفاله‌های و پسماندهای جنایتکارشان و مزدوران آل‌سعود و اسرائیل و آمریکا ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: امروز نه تنها مردم عراق که در سوریه، بحرین و یمن، اراده مردم در جهت آرمان‌های امام راحل و شهدا و آرمان‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: عزت و سربلندی امروز کشور به برکت مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و به برکت ایثارگری و رشادت رزمندگان و حضور مستمر و مقاوم مردم در صحنه و رهبری داهیانه مقام‌معظم رهبری فراهم شده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به قدرت نظامی امروز کشور گفت: هرگز در تاریخ کشور شاهد چنین انسجام و حضور مردمی، رهبری قاطع و شجاع، ملتی آگاه و بیدار و نیروهای مسلح مجهز و آماده و مصمم و قاطع نبودیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به آمادگی و تجهیز امروز نیروهای مسلح کشور گفت: امروز ملت ما آمادگی چند برابری نسبت به دوران دفاع مقدس، آماده پاسخ قاطع به هرگونه تجاوزی است.

وی افزود: اقتدار امروز کشور جز به واسطه ایمان، آگاهی و زمان‌شناسی، صبر و مقاومت حاصل نشده است؛ نیروهای مسلح، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی باید با هوشیاری مضاعف و باایمان، آگاهی و صبر و استقامت مضاعف امانتی را که امام راحل و شهدا به دست ما سپرده را به دست آیندگان بسپارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به تاکیدات مقام‌معظم رهبری بر افزایش قدرت دفاعی کشور گفت: قدرت دفاعی کشور باید به قدری افزایش یابد که آنگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند موجب ارعاب دشمن شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر تقویت نیروهای نظامی و امنیتی گفت: این قدرت باید به قدری ارتقاء یابد که منافقان کوردل، داعش، آمریکا، صهیونیست‌های کودک‌کش و آل سعود و شجره ملعونه آن هرگز جرات مقابله با ایران را در سر نپرورانند و اگر دشمن بخواهد سرش به ملت ایران و نیروهای مسلح کشور برخورد کند به سنگی می‌خورد که چیزی جز سرشکستی و ذلت دنیا و آخرت نخواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ما در همه زمینه‌ها مصمم است و همیشه در مقابل دشمنان نظام اسلامی خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات